recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilbud på Forstærker med HT Bypass
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilbud på Forstærker med HT Bypass

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2020 kl. 23:36
Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

har kigget , men din pris er desværre højere end deres egen outlet store på eBay 


Er den? Inklusive forsendelse? Hvad vil du så give?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2020 kl. 23:46
Min er altså billigere

Hvis du overså det, så tilbød jeg den til 9k, selvfølgelig inklusive forsendelse.
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2020 kl. 07:58
Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

ikke helt , tanken er ved alt musik lyt er min onkyo slukket også lytter jeg til musik via node 2 og forstærker , og når jeg ser film bruger jeg både forstærker så der går i HT bypass , og volume styres via onkyo 
Der er tidligere lavet en listen her inde dig nok ikke helt up to date 


Hej
Prøver at opdatere listen når jeg fi der nye forstærkere med HT input. 
Kender du til nogen der ikke er på listen? 
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2020 kl. 08:32
audiolab 6000
Yamaha as 1100 og 2100

Men stor ros for tråden da det er den liste jeg har kigget meget i for at få ideér
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
qimichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2016
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qimichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2020 kl. 21:35
hegel har ht bypass i deres forstærkere. Måske kan du finde en brugt på hifishark eller dba
mvh Michael
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2020 kl. 21:48
har kigget en del på hegel , har dog bare ikke fundet nogen til en god pris endnu
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2020 kl. 22:57
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Min er altså billigere

Hvis du overså det, så tilbød jeg den til 9k, selvfølgelig inklusive forsendelse.

Som en ægte partypooper så vil jeg gerne lige spørge om 710 ekstra er særligt meget mere for et nyt eksemplar, hvor der vel er lidt garanti?
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Agent Orange Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Januar-2012
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Agent Orange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2020 kl. 22:59
Den her har, hvad du efterspørger.
Prisen kan måske handles lidt ned.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2020 kl. 23:20
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Min er altså billigere

Hvis du overså det, så tilbød jeg den til 9k, selvfølgelig inklusive forsendelse.


Som en ægte partypooper så vil jeg gerne lige spørge om 710 ekstra er særligt meget mere for et nyt eksemplar, hvor der vel er lidt garanti?


Jeg er ikke længere låst fast på ni stærke.
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2020 kl. 09:20
Enig det går den rigtig vej pris messigt på den , men ingen tvivl om jeg håber der dukker en Rega eller en Hegel op til en skarp pris , da jeg har hørt dem sammen med Kef og ved at lyden med de to produkter hænger godt sammen
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2020 kl. 09:21
Denne Denon er jeg 99,999% sikker på har det. Den lille knap til højre hedder "Power direct" hvis den har det.. Så måske du kan forstørre billedet.. eller skriver til sælger. Den spiller ihvertfald dejligt og billig. 
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2020 kl. 09:22
Tror jeg ikke da jeg ikke kan se den har HT Bypass
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu