recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Epson TW3200 projektor.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Epson TW3200 projektor.

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Epson TW3200 projektor.
    Sendt: 15-Februar-2020 kl. 14:47
Jeg sælger min Epson TW3200 1080p projektor der giver et flot billede. Sælger den da jeg ikke har fået den brugt nok. Har kun kørt 246 timer, så der er masser af timer tilbage. En af Epsons mest fleksible lens shift projektorer. Fjernbetjening har stort set ikke været brugt pga. Multifjernbetjening.
Står i et ikke ryger hjem og er loftshængt.
Pris 2500,-


Redigeret af Bjur - 27-August-2020 kl. 09:43
Til top
alexdj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-August-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alexdj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2020 kl. 20:45
Jeg vil lige høre om du stadig har den nævnte projekter til salg, for så er jeg interesseret i den
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2020 kl. 09:42
Hej beklager den er solgt og opgraderet.
Til top
Dan the Man Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 187
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dan the Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2020 kl. 08:04
Alexdj - jeg har sendt en PB til dig
_____________________________
Sony KD-65X8505C
Sony STR-DN1080
KEF KHT 3005.2
Playstation 5
Apple TV 4
Til top
alexdj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-August-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alexdj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2020 kl. 13:25
Jeg kan desværre ikke læse PB herinde. Det er vist et generelt problem for nye brugere,
Til top
Dan the Man Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 187
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dan the Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2020 kl. 13:36
Jeg har en Epson EH-TW3200 til salg, hvis du er interesseret, alexdj?
_____________________________
Sony KD-65X8505C
Sony STR-DN1080
KEF KHT 3005.2
Playstation 5
Apple TV 4
Til top
alexdj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-August-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alexdj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2020 kl. 14:28
Det kunne jeg godt være, hvad er prisen, og hvor mange timer har pæren været brugt?
Til top
Dan the Man Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 187
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dan the Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2020 kl. 09:46
Ca. 1.100 pæretimer - du må komme med et bud, så ser vi på det 😃
_____________________________
Sony KD-65X8505C
Sony STR-DN1080
KEF KHT 3005.2
Playstation 5
Apple TV 4
Til top
alexdj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-August-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alexdj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2020 kl. 14:02
Det skal lige siges at jeg sideløbende tester om jeg kan få en nyere projekter med HDMI adgang til at arbejde sammen med en s-video/hdmi converter, men det giver lidt udfordringer, da jeg af en eller anden grund ikke får farver med over. Jeg vil nok forsøge lidt mere om jeg kan få den løsning til at virke.

Men hvis ikke det lykkes, hvad vil du så siger til 2000 kr. + evt. fragt hvis ikke du bor nær Thisted? Jeg går ud fra at projekteren virker som den skal, og der altså ikke vil skulle bruges yderlig penge på reservedele eller lignende til den.
Til top
Dan the Man Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 187
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dan the Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2020 kl. 14:06
Det lyder som en fair pris 👍
_____________________________
Sony KD-65X8505C
Sony STR-DN1080
KEF KHT 3005.2
Playstation 5
Apple TV 4
Til top
alexdj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-August-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alexdj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2020 kl. 14:18
ok, jeg håber på af få afklaret om jeg nøjes med s-video/hdmi converter delen i løbet af en uge. Hvis du får andre købs henvendelser inden da, så du gerne give mig besked, hvis jeg skal beslutte mig inden.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2020 kl. 15:36
Oprindeligt skrevet af alexdj alexdj skrev:

Det skal lige siges at jeg sideløbende tester om jeg kan få en nyere projekter med HDMI adgang til at arbejde sammen med en s-video/hdmi converter, men det giver lidt udfordringer, da jeg af en eller anden grund ikke får farver med over.
Lyder lidt som du du kun sender Luminans (sort-hvis) signal ind i Composit indgang, og mangler farvesignalet (chroma). 
I S-video kabel er de to adskilte signaler (S=Separate og Composit=sammensat = gult stik)) 
Der findes adaptor til at klare det, er bare en lille kondensator som sidder indbygget i stik

Har du link til HDMI converter dimsen? Smile
Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu