recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Xee nu flyttet igen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er Xee nu flyttet igen?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er Xee nu flyttet igen?
    Sendt: 01-Marts-2020 kl. 16:49
Xee blev introduceret omkring årsskiftet og flyttede plads nogle uger senere i forbindelse med omlægningerne. Nu er den væk hos mig igen - jeg er ellers ret sikker på at jeg så den så sent som i mandags (Homeland). Er den også flyttet hos jer? 

Det er naturligvis ikke noget problem at lave en ny søgning, jeg er bare træt af at skulle arrangere mine kanaler hver gang...
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2020 kl. 17:59
Hvilken udbyder?
Jeg er på Yousee, og der er den faktisk på 2 kanalpladser ved søgning igår. Smile
Mvh. JørgenT
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2020 kl. 18:13
 Den er ikke flyttet, den er på plads 4 hvor den har ligget siden den kom.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2020 kl. 19:31
Det er sgu mærkeligt... Nå, der er jo ikke andet for, end at starte forfra.

Redigeret af jbl - 01-Marts-2020 kl. 19:32
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2020 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Den er ikke flyttet, den er på plads 4 hvor den har ligget siden den kom.


Hos Yousee er der sket ting og sager med Xee. Den ha fået højere bitrate og plads 4 peger på en ny frekvens.
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2020 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Den er ikke flyttet, den er på plads 4 hvor den har ligget siden den kom.


Hos Yousee er der sket ting og sager med Xee. Den ha fået højere bitrate og plads 4 peger på en ny frekvens.

Er det sket i denne uge?
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

plads 4 peger på en ny frekvens.

Kender du den nye frekvens?
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 17:44
Så er den tilbage efter en kanalsøgning. Det er dog svært at se noget umiddelbart kvalitetsløft, når det første der dukker op er et 21 år gammelt afsnit af Kongen af Queens. LOL
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

plads 4 peger på en ny frekvens.

Kender du den nye frekvens?
Hos mig ligger den  gamle på 570MHz, og den nye på 578MHz (så vidt jeg lige kan se) Smile
Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu