recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - UniFi Dream Machine Pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

UniFi Dream Machine Pro

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Gyzzo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gyzzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2020 kl. 01:02
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Prøver lige at liste op hvad jeg påtænker at købe:

1. 1 stk. UniFi® Dream Machine Pro
2. 1 stk. UniFi Switch PRO 48 PoE
3. 1 stk. UniFi® AP AC PRO
4. 2 stk. UniFi® Video Camera G4-PRO

Skal du bruge den sekundære port på AP AC PRO? Ellers tag et kig på de nyere UniFI nanoHD.

Skal du bruge 3x optisk zoom på UVC-G4-PRO? Ellers bliver UVC-G4-BULLET nok frigivet til en væsentlig lavere pris i relativ nær fremtid. Opløsningen er lavere, men lysfølsomheden skulle være bedre.


Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2020 kl. 08:18
Oprindeligt skrevet af Gyzzo Gyzzo skrev:

Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Prøver lige at liste op hvad jeg påtænker at købe:

1. 1 stk. UniFi® Dream Machine Pro
2. 1 stk. UniFi Switch PRO 48 PoE
3. 1 stk. UniFi® AP AC PRO
4. 2 stk. UniFi® Video Camera G4-PRO


Skal du bruge den sekundære port på AP AC PRO? Ellers tag et kig på de nyere UniFI nanoHD.

Skal du bruge 3x optisk zoom på UVC-G4-PRO? Ellers bliver UVC-G4-BULLET nok frigivet til en væsentlig lavere pris i relativ nær fremtid. Opløsningen er lavere, men lysfølsomheden skulle være bedre.




Hvor har du fundet oplysninger om UVC-G4-BULLET?

Jeg kan ikke finde den på UniFI hjemmeside?
Til top
Gyzzo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gyzzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2020 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:



Hvor har du fundet oplysninger om UVC-G4-BULLET?

Jeg kan ikke finde den på UniFI hjemmeside?

Det er under Early Access i den amerikanske webshop. Man skal være logget ind og tilmeldt beta-programmet, for at se disse varer. De har lige åbnet en "EA store" i deres europæiske webshop, men der er indtil videre kun et enkelt produkt.

UVC-G4-BULLET blev vist tilføje ultimo november 2019, men har været udsolgt i noget tid.

Se denne tråd:

Jeg har selv et setup bestående af UDM Pro, to nanoHD og en enkelt AC M Pro udenfor.
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2020 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af Gyzzo Gyzzo skrev:

Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:



Hvor har du fundet oplysninger om UVC-G4-BULLET?

Jeg kan ikke finde den på UniFI hjemmeside?


Det er under Early Access i den amerikanske webshop. Man skal være logget ind og tilmeldt beta-programmet, for at se disse varer. De har lige åbnet en "EA store" i deres europæiske webshop, men der er indtil videre kun et enkelt produkt.

UVC-G4-BULLET blev vist tilføje ultimo november 2019, men har været udsolgt i noget tid.

Se denne tråd:

Jeg har selv et setup bestående af UDM Pro, to nanoHD og en enkelt AC M Pro udenfor.


Så er det jo lige dig jeg kan høste nogle erfaringer af.

Hvad mener du om UDM pro? Er du tilfreds og hvilke overvejelser har du haft inden købet. Havde behov for Backup på NVR da den kun har en HDD?
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2020 kl. 10:02
Ingen andre der har noget godt at sige om UniFI dream Machine?
Til top
agrauballe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agrauballe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2020 kl. 08:56
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Ingen andre der har noget godt at sige om UniFI dream Machine?

Fik du købt UDM Pro og har eller andre noget at sige om den? Overvejer også at skifte min router ud med denne. 
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 21:26
Oprindeligt skrevet af agrauballe agrauballe skrev:

Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Ingen andre der har noget godt at sige om UniFI dream Machine?


Fik du købt UDM Pro og har eller andre noget at sige om den? Overvejer også at skifte min router ud med denne. 


Nej har ikke købt den endnu. Årsagen er jeg vil have en udvidelse på plads først.

Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2020 kl. 17:40
Jeg fik min leveret i går. Jeg har skrevet lidt om den i dag her:

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2020 kl. 20:31
Så fik jeg endelig købt mig en.

Jeg har fået et problem med min UNIFI AP AC PRO

UniFi - Troubleshooting STUN Communication Errors


Nogle der kan hjælpe med hvordan det løses?




Redigeret af LofterPalle - 24-Juli-2020 kl. 20:32
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2020 kl. 08:13
Har fundet en vejledning på deres hjemmeside.

Man skal også åbne for en port på internetudbyders router. Hvilken port bruger jeg der?
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2020 kl. 08:46
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Har fundet en vejledning på deres hjemmeside.

Man skal også åbne for en port på internetudbyders router. Hvilken port bruger jeg der?


Hvis du har købt en Dream Machine Pro, så er controlleren indbygget i din Dream Machine Pro og der er ingen grund til at installere en på en Windows eller Linux. Du behøver heller ikke åbne nogen porte hos din ISP for at fjernstyre din DMP.

Hvilken firmware kører du på din DMP?
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2020 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Har fundet en vejledning på deres hjemmeside.

Man skal også åbne for en port på internetudbyders router. Hvilken port bruger jeg der?


Hvis du har købt en Dream Machine Pro, så er controlleren indbygget i din Dream Machine Pro og der er ingen grund til at installere en på en Windows eller Linux. Du behøver heller ikke åbne nogen porte hos din ISP for at fjernstyre din DMP.

Hvilken firmware kører du på din DMP?

Jeg har lige kigget, men hvor filen finder jeg den ? Jeg har server version er det den?

Hvorfor får jeg så denne fejlmedling? Jeg vil så sige fejlen ikke kommer hele tiden. Nogle gang forsvinder den og efter et stykke tid dukker den op igen.


Redigeret af LofterPalle - 25-Juli-2020 kl. 12:38
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu