recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny iPad safari driller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny iPad safari driller

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2020 kl. 17:35
det er ikke noget du selv bestemmer 100%. hvis programmøren af hjemmesiden har lavet det som den åbner i samme vindue, så vil du selv kunne bestemme (long press) om du vil åbne i nyt vindue, eller om du bare klikker og så kører den videre. Hvis programmøren har lavet det så den åbner i et nyt vindue, så vil et link åbne i et nyt vindue.
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2020 kl. 17:38
Hvis du holder inde på et link, kan du selv vælge...
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2020 kl. 17:42
Prøver lige

Og det fungerer!


Redigeret af Munch - 27-Marts-2020 kl. 17:43
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2020 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Måske det bare er et tilfælde, men Safari driller også mig. I særdeleshed i dag.

Hvis ikke den nægter mig at skrive en adresse, så genindlæser den en side et par gange, eller jeg får besked på at webstedet ikke svarer. Det svarer dog fint på min telefon. Andre gange lukker iPad spontant ned for Safari og jeg bliver smidt ud på skrivebordet.

Tror det er det samme jeg har oplevet et par gange.
Prøv at gå ind i indstillinger find Safari, ind i avanceret og websteddata, find den side som du ikke kan indlæse og slet data for den. Det har virket for mig et par gange.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2020 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Måske det bare er et tilfælde, men Safari driller også mig. I særdeleshed i dag.

Hvis ikke den nægter mig at skrive en adresse, så genindlæser den en side et par gange, eller jeg får besked på at webstedet ikke svarer. Det svarer dog fint på min telefon. Andre gange lukker iPad spontant ned for Safari og jeg bliver smidt ud på skrivebordet.

Tror det er det samme jeg har oplevet et par gange.
Prøv at gå ind i indstillinger find Safari, ind i avanceret og websteddata, find den side som du ikke kan indlæse og slet data for den. Det har virket for mig et par gange.

Det er ikke specifikke sider der laver problemer. Der kunne være denne, tv2, DR eller noget andet. Det er som sagt først efter nylig opdatering problemerne begyndte.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu