recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bio i stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bio i stuen

 Besvar Besvar Side  <1 2728293031 32>
Forfatter
Besked
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2023 kl. 13:12
Fedt at høre, men den nye forstærker. 
Det er “fremtiden” med den slags færdige enheder i lille kasse👍
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2023 kl. 17:36
Oprindeligt skrevet af JohnConnor JohnConnor skrev:

Fedt at høre, men den nye forstærker. 
Det er “fremtiden” med den slags færdige enheder i lille kasse👍
Det tror jeg du har ret i. Der er også rift om dem, de fleste af deres modeller er for tiden udsolgt. Kunne godt overveje en af deres diy modeller til at drive bas delen. 
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2023 kl. 15:46
Ny effektforstærker som samlesæt 🙂


Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2023 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Ny effektforstærker som samlesæt 🙂



Hvor svært kan det være:)
Er det NCore igen?
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2023 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af JohnConnor JohnConnor skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Ny effektforstærker som samlesæt 🙂



Hvor svært kan det være:)
Er det NCore igen?
Der er ingen brugsanvisning med?? Så dobbelt tjekker billeder på deres hjemmeside. Hsr valgt en Icepower ICE1200-2CH-Kit 
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2023 kl. 09:57
Der er en smule forskel på de to nye forstærkers kabinet størrelse. Har lavet en hurtig tilslutning for at få et lyt, kan kun sige at første lyt lyder fantastisk. 



Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2023 kl. 06:37
Det er kun lige at der er plads til den nye forstærker. Blev lidt overrasket over at det til en diy effektforstærker ikke var nogen brugsanvisning med, men kastede mig ud i at samle den. Har ikke lodet xlr stik før, så var på bar bund der og måtte gøre brug af Google, min logiske sans sagde at stel da nok skulle på midterbenet, men der tog jeg fejl 🤣.  Sendte en brevdue til Holland for at spørge om det kunne være rigtigt at der ikke er noget info med? Den er god nok, svarede de, vi leverer ikke brugsanvisning med, men det er noget vi arbejder på at få lavet. 




Redigeret af Frank13 - 25-April-2023 kl. 06:39
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2023 kl. 13:22
Jeg har lavet en lille ændring på mine akustikpaneler, har gjort remmene dybere, så der var plads til 70mm ekstra rockwool, så nu er der 115mm bag panelerne. Bag begge gardinerne i hjørnerne er der nu 140mm rockwool fra gulv til loft, syntes ikke umiddelbart at det springer i øjnene, men når musikken spiller, så høres ændringen...

Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2023 kl. 23:09
Hvad skal den nye “lille” effekt så trække? Samt hvordan spiller den og hvad yder den?
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2023 kl. 07:44
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

Hvad skal den nye “lille” effekt så trække? Samt hvordan spiller den og hvad yder den?
Jeg ville gerne prøve bi-amping, så den lille nye trækker mellemtone/diskant. Den kan faktisk uden problemer trække  højttalerene. Den spiller godt, den imponerende mig så meget at jeg fik lyst til at sige farvel til min lyngdorf.... den yder 150 watt i 4ohm og 250 watt i 8 ohm. En anden ting, dens egen støj i højttalerene er dyb stilhed...
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2023 kl. 09:19
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

Hvad skal den nye “lille” effekt så trække? Samt hvordan spiller den og hvad yder den?
Jeg ville gerne prøve bi-amping, så den lille nye trækker mellemtone/diskant. Den kan faktisk uden problemer trække  højttalerene. Den spiller godt, den imponerende mig så meget at jeg fik lyst til at sige farvel til min lyngdorf.... den yder 150 watt i 4ohm og 250 watt i 8 ohm. En anden ting, dens egen støj i højttalerene er dyb stilhed...

Ikke dårligt, det lyder jo lovende:-)
Men er det ikke omvendt med watt opgivelsen?
NU har ICEpower altid været kendt for at levere varen, hvor lyden er neutral men stadig masser af power og overskud:-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2023 kl. 09:27
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

Hvad skal den nye “lille” effekt så trække? Samt hvordan spiller den og hvad yder den?
Jeg ville gerne prøve bi-amping, så den lille nye trækker mellemtone/diskant. Den kan faktisk uden problemer trække  højttalerene. Den spiller godt, den imponerende mig så meget at jeg fik lyst til at sige farvel til min lyngdorf.... den yder 150 watt i 4ohm og 250 watt i 8 ohm. En anden ting, dens egen støj i højttalerene er dyb stilhed...

Ikke dårligt, det lyder jo lovende:-)
Men er det ikke omvendt med watt opgivelsen?

NU har ICEpower altid været kendt for at levere varen, hvor lyden er neutral men stadig masser af power og overskud:-)
Jo selvfølgelig 😉

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2728293031 32>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu