recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bio i stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bio i stuen

 Besvar Besvar Side  <1 7891011 32>
Forfatter
Besked
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2021 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

det ser sku da godt ud:-)

Men på billedet ligner det at dit møbel tilter en lille smule nedad eller det bare vinkelen som synder mig???
Vinkelen som driller 😉 satte dem lige tæt sammen.

Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2021 kl. 00:20
okay fair nok:-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2021 kl. 20:12
Så er der blevet skiftet ud på centerhøjtaleren 🙂 Efter at ledt forgæves efter en brugt, spurgte jeg kt radio om de havde en ny på lager, ikke ny, hvis jeg kunne bruge en fra deres demorum, måtte jeg godt købe den🙂


Redigeret af Frank13 - 26-Marts-2021 kl. 22:12
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2021 kl. 20:38
Godt med en god center når du nu ikke kan læse tekstenLOL
Ning
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2021 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Godt med en god center når du nu ikke kan læse tekstenLOL
Pyt med billedet, bare lyden er i orden  😉
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2021 kl. 09:41
Troede at jeg havde sat mig ordentligt ind i målene på højtaleren, er jo noget begrænset på pladsen når centeren skal stå i skabet. Men i dataerne på det jeg har læst i på hjemmesiden, er der byttet om på højde og brede 😢 om på siden med dyret og lytte, det lyder umiddelbart fint, så indtil videre må det være løsningen.
Selve skabet gav nogle negative resonnanser fordi at højttaleren står i en "kasse"... det blev løst med to fjerfyldte puder, nemt og billigt  🙂



Redigeret af Frank13 - 27-Marts-2021 kl. 14:14
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2021 kl. 15:33
dejligt at det var nemt at løse problemet:-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2021 kl. 15:51
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

dejligt at det var nemt at løse problemet:-)

Ja, jeg var faktisk forbi din tråd og så at du også havde fyldt hulrummet op, så var klar med dyner og puder, alt efter hvad der blev plads til 😉
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2021 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

dejligt at det var nemt at løse problemet:-)

Ja, jeg var faktisk forbi din tråd og så at du også havde fyldt hulrummet op, så var klar med dyner og puder, alt efter hvad der blev plads til 😉

Haha fedt mand:-) ja der er fyldt helt op, ikke bare i siderne ved højttalerne, men også bag ved. 
Men Dejligt at min bio kan give lidt ideer/hjælp hos andre:-) men kunne du så høre en forskel på det???

Det kunne jeg i hvert fald:-)


Redigeret af Vilstrup - 27-Marts-2021 kl. 15:54
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2021 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

dejligt at det var nemt at løse problemet:-)

Ja, jeg var faktisk forbi din tråd og så at du også havde fyldt hulrummet op, så var klar med dyner og puder, alt efter hvad der blev plads til 😉

Haha fedt mand:-) ja der er fyldt helt op, ikke bare i siderne ved højttalerne, men også bag ved. 
Men Dejligt at min bio kan give lidt ideer/hjælp hos andre:-) men kunne du så høre en forskel på det???

Det kunne jeg i hvert fald:-)
Ja bassen var oppustet og svampet, nu er det kun højttaleren der spiller 🙂
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2021 kl. 21:00
fedt, så har det givet den ønskede effekt :-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2021 kl. 17:37
Så blev det tid til at prøve nogle andre Baghøjtalere,  et sæt mk sound  M4T 🙂
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7891011 32>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu