recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beolab 18 og Orgin Acoustic indbygning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beolab 18 og Orgin Acoustic indbygning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beovox141 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beolab 18 og Orgin Acoustic indbygning
    Sendt: 07-April-2020 kl. 09:10
Oprindeligt skrevet af KevinL KevinL skrev:

Hej Rev
Vil det overhovedet give mening?

Den korte version,- NEJ. Du er langt bedre stillet hvis du køber en Beolab 7-4. Den er designet som Centre og er naturligvis aktiv. Brugtpris er ca 1500 kr (sædvanligvis med et BV7 TV LOL)
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2020 kl. 19:28
haha hov, det er skrevet fra mobilen LOL ser lige om jeg kan rette den 
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2020 kl. 17:48
Spøjs overskrift.  LOL
Mvh. JørgenT
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2020 kl. 16:52
Hej Rev

Jeg har en idé om evt. At bruge Beolab 18 som fronter og et af B&O's indbygningshøjtalere (orgin acoustic) som center.

Men når nu Beolab 18 er B&O's egen konstruktion og forstærker, og jeg sætter deres i indbygningshøjtalere sammen med min surround reciever, hvordan vil klangen så være i et surround set-up?

Vil det overhovedet give mening?


Redigeret af KevinL - 06-April-2020 kl. 19:29
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu