recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG C9 parring med beo one bt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG C9 parring med beo one bt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
John NGM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-April-2020
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John NGM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG C9 parring med beo one bt
    Sendt: 06-April-2020 kl. 21:46

Hej Alle tak for de mange gode svar jeg ofte har læst med stort udbytte..

Mit spørgsmå Er simpelt

Hvordan parre jeg LG C9 (parring) med beo one bt 

Væsentligt er om jeg kan gøre det uden brug af noget der er koblet til af ekstraudstyr. 
Eks Apple, beo stage, Amanda etc..


Jeg har naturligvis downloadet b og o app til c9, og genstartet den kan dog ikke finde beo one på denne måde...

Pfht...

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2020 kl. 23:24
Det kan du ikke alene. Det er kun sammen med en Stage. Du kan fjernstyre andre enheder som fx ATV med den og på den måde betjene TV'et. Men TV'et kan ikke modtage betjening via BT, så derfor kan den ikke kobles direkte sammen med TV'et.
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 10:50
Du kan kun styre dit LG C9 med den downloadede B&O app sammen med en BeoSound Stage som Nagash skriver - hvis ikke du ønsker en soundbar men blot at styre dit LG C9 TV med en BeoRemote One skal du tilkøbe en Lintronic BT-RS232 - så vil den kunne løse dit problem.
Hvis du har en Facebook konto vil jeg anbefale dig siden "Bang & Olufsen Teknisk Forum" der kan du hurtigt og nemt få svar på dine spørgsmål indenfor få minutter.


Til top
John NGM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-April-2020
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John NGM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2020 kl. 10:19
Tak for Jeres svar ... det kan være jeg napper den der BT-RS32 det lyder som en god løsning. 

Jeg går igang med at koble det lidt ældre b og o op. 

Jeg køre på med at få kabler ind i vægen til for og baghøjtalere.

C9 55` Lg 2019
Toslink 
Essence mrk I
Hertil sætter jeg Beolap 4000 bag, og 8000 front.
Pt. Undlader jeg centerhøjttaler. Jeg havde før beo 3500 til en 7-40.

Ved ikke om jeg kan køre atmos ud senere med de 4 andre højttalere. 

Beo one vil jeg så tilkoble via linktronic BT-RS32




Gode ideer er velkommen og mange tak....Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu