recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-T2 boks med PVR uden kodning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVB-T2 boks med PVR uden kodning

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
poe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Juni-2011
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2020 kl. 13:49
Hej Jørgen ...

Tak for info. Jeg havde sat sommertid til +2 (det skulle jeg også på min gamle boks). Jeg har ikke haft problemer med optagelse. Tak for tipset om SW update. Det vil jeg check'e.

Hilsen poe

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2020 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af poe poe skrev:

  På et senere tidspunkt vil jeg se nærmere på Dreambox og/eller VU+. 

Hej Poe.

Du skal vide at Dreamboksen har en Fjernbetjening, der kan betjene både boks og TV.
Her er et link til Dreambox Fjernbetjenings Manualen:


Jeg prøvede både at vælge et Panasonic TV samt et LG OLED TV og de virkede begge.
Jeg brugte begge gange, det der hedder 'Programming using the search mode' fra manualen.

Hilsen Carsten.
Til top
poe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Juni-2011
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2020 kl. 19:30
Hej Carsten ...

Tak for den info. Det er jo smart. Det vil jeg se på, når jeg skal kigge nærmere på Dreambox'en.

Mvh. poe

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu