recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - yousee ændrer prisen på dit tv-abonnement
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

yousee ændrer prisen på dit tv-abonnement

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 488
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2020 kl. 15:14
vi giver 480 inkl copydan pr md for den store pakke fra yousee her i vores forening (grundejerforening i Albertslund med 840 grundejere)

Edit: og 146 for den lille pakke inkl copydan


Redigeret af thomnico - 21-April-2020 kl. 18:20
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080
Center: XTZ Spririt 6
Front: XTZ Spririt 6
Bag og side: XTZ Spirit 2
Sub: B&W AW610
Receiver: Marantz SR7008
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2020 kl. 17:22
Jeg betaler 145 Kr. for Grundpakken - men selv her i den bette by (Aars) er der forskel på, hvad man betaler - mange betaler mindre.

Rettelse!
Se længere nede på denne side, i denne tråd


Redigeret af mnielsen - 30-April-2020 kl. 08:54
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2020 kl. 18:13
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Jeg betaler 145 Kr. for Grundpakken - men selv her i den bette by (Aars) er der forskel på, hvad man betaler - mange betaler mindre.


Det er da utrolig billigt. Jeg har Stofas grundpakke og betaler 204,51/md.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2020 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af Sickboy Sickboy skrev:

Quote
"hej

jeg har lige for den mail fra yousee

er det kun mig der har for den mail eller er det alle med grundpakke som stig i pris


Vi ændrer prisen på dit tv-abonnement


Der er mange andre ting, vi hellere vil fortælle dig om end en prisstigning. Men der er desværre én på vej. Prisen på dit tv-abonnement er nemlig ikke fulgt med udviklingen, og derfor er vi nu nødt til at hæve den.

Ændringen træder i kraft den 1. juni 2020. Her kan du se, hvad det betyder for dig.


Dit abonnementDin nuværende prisDin pris pr. 1. juni 2020
Grundpakke med Tv-boks232,10 kr./md.278 kr./md.

"

Du skal nu til at betale det samme, som nogle af os andre har betalt i lang tid. Faktisk lidt noget svineri at nogle kun har betalt 232kr indtil nu for grundpakke med TV boks.

Forstår ikke det bringer folks pis så meget i kog, at de nu hæver priser for nogle gamle abonnementer.
Det drejer sig om nogle få med GAMLE abonnementer og IKKE en generel prisstigning.

Undskyld, men det bare ligesom om, at hver gang Yousee bliver nævnt, ryger folk lige med det samme op i det røde felt.

Slap nu af Wink Der er jo ingen tvang.

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2020 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af Sickboy Sickboy skrev:

Quote
"hej

jeg har lige for den mail fra yousee

er det kun mig der har for den mail eller er det alle med grundpakke som stig i pris


Vi ændrer prisen på dit tv-abonnement


Der er mange andre ting, vi hellere vil fortælle dig om end en prisstigning. Men der er desværre én på vej. Prisen på dit tv-abonnement er nemlig ikke fulgt med udviklingen, og derfor er vi nu nødt til at hæve den.

Ændringen træder i kraft den 1. juni 2020. Her kan du se, hvad det betyder for dig.


Dit abonnementDin nuværende prisDin pris pr. 1. juni 2020
Grundpakke med Tv-boks232,10 kr./md.278 kr./md.

"

Du skal nu til at betale det samme, som nogle af os andre har betalt i lang tid. Faktisk lidt noget svineri at nogle kun har betalt 232kr indtil nu for grundpakke med TV boks.

Forstår ikke det bringer folks pis så meget i kog, at de nu hæver priser for nogle gamle abonnementer.
Det drejer sig om nogle få med GAMLE abonnementer og IKKE en generel prisstigning.

Undskyld, men det bare ligesom om, at hver gang Yousee bliver nævnt, ryger folk lige med det samme op i det røde felt.

Slap nu af Wink Der er jo ingen tvang.


Jeg giver 150 kr om måneden + 30 for boksen.

Jeg har ikke fået mail om at det stiger.
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2020 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Jeg betaler 145 Kr. for Grundpakken - men selv her i den bette by (Aars) er der forskel på, hvad man betaler - mange betaler mindre.


Det er da utrolig billigt. Jeg har Stofas grundpakke og betaler 204,51/md.

Flemming

Stofas grundpakke er noget bedre. Prøv at tjekke indholdet på flatpanels oversigt.

Jeg har også grundpakke hos Stofa + et par vælg selv, og piver absolut ikke.
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2020 kl. 18:00
Måske skulle de havde ansat en kompetent PR ansvarlig, der kunne finde ud af at formulere det her, så det var tydeligere, at det kun var nogle bestemte abonnementer det gik ud over og hvorfor det hænger sammen som det gør.

Når de bare skriver "Prisen på dit tv-abonnement er nemlig ikke fulgt med udviklingen, og derfor er vi nu nødt til at hæve den" så kan de sgu da sige sig selv, at der vil blive ballade
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2020 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Jeg betaler 145 Kr. for Grundpakken - men selv her i den bette by (Aars) er der forskel på, hvad man betaler - mange betaler mindre.


Det er da utrolig billigt. Jeg har Stofas grundpakke og betaler 204,51/md.

Flemming

Stofas grundpakke er noget bedre. Prøv at tjekke indholdet på flatpanels oversigt.

Jeg har også grundpakke hos Stofa + et par vælg selv, og piver absolut ikke.

Det bliver S' Gu' bare noget bøvlet at skifte til Stofa!! LOL 
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2020 kl. 11:52
Så fik jeg opsagt mit abonnement hos Yousee og har i stedet købt TV2-Play. Vi har i forvejen Dplay og kan tilgå DR-programmerne via App's på TV og ATV4k. Så er vores behov dækket.
Medarbejderen hos Yousee var også forundret over Yousee's prisstigninger, da hun tilbage i starten af året sagde til mange kunder, at der ikke kommer prisstigninger i 2020. Hun synes også at ledelsens forklaring om prisstigningerne var noget søgt, men kunne i øvrigt ikke give en mere troværdig forklaring.
Når det er sagt, så er Yousee faktisk billigere en Stofa - også efter prisstigningerne. I hvert fald i mit område, og når jeg ser på Grundpakken.
iPhone 13, OS 15.3
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2020 kl. 08:39
Nej, nej, og ATTER nej, skrev jeg tidligere... Men. Jeg æder det i mig igen, og FØJ, hvor det smagte!LOL 

Sørme, om ikke det ER muligt at slippe af med Grundpakken i Aars Boligforening. Dog, med det forbehold, at så ryger min internetforbindelse også, efter hvad de kan se på Boligkontoret, så indtil videre, er jeg "tvunget" til at beholde TV-pakken.

Beklager, men med et smil på!Smile
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2020 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Sørme, om ikke det ER muligt at slippe af med Grundpakken i Aars Boligforening. Dog, med det forbehold, at så ryger min internetforbindelse også, efter hvad de kan se på Boligkontoret, så indtil videre, er jeg "tvunget" til at beholde TV-pakken.
Det må da være en helt specielt ting for jeres boligforening, for jeg har afmeldt mit YouSee kabel tv, men har beholdt internet forbindelsen igennem samme coax kabel.

YouSee er jo interesseret i at sælge internet, selvom du ikke benytter deres kabel tv. Wink
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2020 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Sørme, om ikke det ER muligt at slippe af med Grundpakken i Aars Boligforening. Dog, med det forbehold, at så ryger min internetforbindelse også, efter hvad de kan se på Boligkontoret, så indtil videre, er jeg "tvunget" til at beholde TV-pakken.
Det må da være en helt specielt ting for jeres boligforening, for jeg har afmeldt mit YouSee kabel tv, men har beholdt internet forbindelsen igennem samme coax kabel.

YouSee er jo interesseret i at sælge internet, selvom du ikke benytter deres kabel tv. Wink

Jo, men det KAN vel være forskelligt i diverse landsdele? Men i hvert fald, så kan det lade sig gøre. Jeg skal blot give Boligforeningen besked. Men først afventer jeg lige hvad YouSee har at tilbyde. Har skrevet til dem igen...

Det kan måske være, de kan oprettet et nyt abonnement, og så blot flytte min nuværende email over på det. Derefter, kan jeg så meddele Boligforeningen, at nu må de gerne afbryde Grundpakken.


Redigeret af mnielsen - 30-April-2020 kl. 12:02
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu