recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - yousee ændrer prisen på dit tv-abonnement
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

yousee ændrer prisen på dit tv-abonnement

 Besvar Besvar Side  <1 23456>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2020 kl. 11:57
I foreninger er det ikke unormalt, at der ikke kan haves bredbånd uden at have TV.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2020 kl. 12:21
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Nej, nej, og ATTER nej, skrev jeg tidligere... Men. Jeg æder det i mig igen, og FØJ, hvor det smagte!LOL 

Sørme, om ikke det ER muligt at slippe af med Grundpakken i Aars Boligforening. Dog, med det forbehold, at så ryger min internetforbindelse også, efter hvad de kan se på Boligkontoret, så indtil videre, er jeg "tvunget" til at beholde TV-pakken.

Beklager, men med et smil på!Smile

Måske igen du skulle henvise til 


Regler gælder ikke for bredbånd

Mange foreninger og udlejere leverer bredbånd til beboerne. Reglerne om frit valg af tv-leverandør gælder ikke for bredbånd, men det må ikke være et krav for at modtage bredbånd, at du også modtager en tv-pakke.

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2020 kl. 17:33
PerW en henvisning hjælper ikke noget. Det er afdelingsbestyrelsen der bestemmer hvilke løsninger der skal tilbydes i samarbejde med hovedafdelingen (og er typisk oppe til beboermøder hvor man kan råbe alt det man har lyst til - bortset fra når der kommer kage på bordet)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2020 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

PerW en henvisning hjælper ikke noget. Det er afdelingsbestyrelsen der bestemmer hvilke løsninger der skal tilbydes i samarbejde med hovedafdelingen (og er typisk oppe til beboermøder hvor man kan råbe alt det man har lyst til - bortset fra når der kommer kage på bordet)

Jeg har gode erfaringer med at få noget ændret på afdelingsmøder.

Det er selvfølgelig nemmest, hvis det nye er billigere og bedre end det gamle. Men giv ikke op så let. Jeg fik selv indført at vi skiftede fra Stofa til Fibia i min afdeling.

Du behøver ikke være i afdelingsbestyrelsen. Bare send et forslag ind til beboermødet.


Redigeret af Brixen - 30-April-2020 kl. 21:49
Venlig hilsen
KB
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2020 kl. 06:49
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

PerW en henvisning hjælper ikke noget. Det er afdelingsbestyrelsen der bestemmer hvilke løsninger der skal tilbydes i samarbejde med hovedafdelingen (og er typisk oppe til beboermøder hvor man kan råbe alt det man har lyst til - bortset fra når der kommer kage på bordet)

Hvis du ikke vil kæmpe imod, så må du jo bare accepterer og betale ved kasse 1.

Når selv forbrug skriver det er ulovligt, så ville jeg da ringe og hører, hvordan de ville gribe det an.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 06:38
Jeg er nu på vej væk fra YouSee Grundpakke. Så må vi se, om jeg forbliver på nettet, eller om jeg skal oprettet et nyt abonnement. Men det er vel nemt nok - har da også mobilt bredbånd som reserve... Mail fra E-Boks er også ændret til en anden mail, i tilfælde af, at det skulle gå i ged. Mine øvrige kontakter venter jeg lige med at skrive til, fordi hvis nu alt er i skønneste orden, så skal der ikke ændres tilbage til min gamle YouSee-mail igen!

YouSee tjekkede en ekstra gang, for om det kunne lade sig  gøre, og skrev tilbage at der ingen tvivl vaar. Så nu er der sendt mail til Boligforeningen om, at de godt kan afmelde mig.

Hvad jeg så vil bagefter? Tjaa... Ser ikke ret meget TV mere, så vil ikke engang kunne mærke, at jeg ikke har Grundpakken til den tid! Senest, jeg så en film, var på DR1. Skal der noget andet til, så bliver det højest sandsynligt bare en "kedelig" antenne, inde på mit loft. Under betontegl, så det skal sikkert være en STOR én - men det ved Tricomp sikkert bedre, hvad der skal til...


Redigeret af mnielsen - 14-Maj-2020 kl. 06:56
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 21:15
Jeg har nu modtaget ordrebekræftelsen på min opsigelse.... Den lyder således:

"YouSee har modtaget en opsigelse, som medfører lukning af dit TV-signal til antennestikket. Derfor opsiges dine TV-produkter. Ønsker du at beholde dine produkter, forudsætter det levering til antennestikket via din forening. Du skal derfor kontakte din forening, hvis du er uenig i lukningen.
Din ordre udføres den 31. maj 2020
Vilkår for aftalen For bestillingen gælder de til enhver tid gældende priser og 'Generelle vilkår for levering og drift af YouSee’s tjenester' med supplerende 'Abonnementsvilkår for YouSee tv’ samt eventuelle tillægsvilkår."

Og:
"Din ordre indeholder Ændring af Clear TV
Opsigelse af Digitalt kabel-TV
Opsigelse af YouSee Kort"

Så må det vel være bekræftet, at min internetforbindelse fortsætter hos dem? (Hvilket, den helst skulle) Big smile
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 21:17
Ja, så finder du af af, hvad en ren internetforbindelse koster gennem din antenneforening.

Mit umiddelbare bud er at prisen ikke er langt fra en "grundpakke".



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Ja, så finder du af af, hvad en ren internetforbindelse koster gennem din antenneforening.

Mit umiddelbare bud er at prisen ikke er langt fra en "grundpakke".



Klaus

Min internetforbindelse haves IKKE gennem foreningen. Denne oprettede jeg selv, direkte hos YouSee, eller som det hed dengang, TDC Kabel-TV.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 21:49
Og du betaler stadigt til yousee for den?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Og du betaler stadigt til yousee for den?


Klaus

For min internetforbindelse, ja. Meningen er, at jeg helst vil fortsætte hos YouSee på internet, men blot af med Kabel-TV.

Prisen er for en 150/30-forbindelse, 300 Kr. pr. måned. Det er først d. 31. maj, der afbrydes for TV-signalet.


Redigeret af mnielsen - 14-Maj-2020 kl. 22:07
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2020 kl. 20:46
Er der slet ingen, som har oplevet, at deres YouSee-bredbånd over coax-kablet forsvandt, da I opsagde den tidligere tvungne TV-pakke - selv om I var blevet lovet, at afbrydelsen af TV-signalet ikke ville gå ud over bredbåndet? Sådan bare for, om jeg har noget at frygte?

Eller er det bare fuld tilfredshed hele vejen rundt, uden at skulle til at oprette nyt bredbåndsabonnement?


Redigeret af mnielsen - 15-Maj-2020 kl. 20:50
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu