recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O med connection hub til samsung TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&O med connection hub til samsung TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tidligere Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-April-2020
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tidligere Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&O med connection hub til samsung TV
    Sendt: 27-April-2020 kl. 12:07
Hejsa,

Jeg har et lille problem med mine beolab 8000 og beolab 2.
Jeg har købt en beoplay connection hub til at kunne tilslutte dem til mit samsung tv.

Måden jeg har tilsuttet dem på er at bruge et RJ45 til 8pol DIN. fra connection hub til Beolab 2. Her fra har jeg brugt 8pol DIN. fra beolab 2 til hver beolab 8000.

Og fra connection hub til tv har jeg brugt Optisk digital kabel.

Mit problem er så vedrørende lydstyringen.
Ved normal brug af tv'et kan jeg sagtens styre volumen.
men hvis jeg skal bruge chromecast til f.eks. Netflix eller andet, afspiller højtalerne lyd på max spade. Jeg mister også kontrollen med volumen med fjernbetjenening. og kan kun styre volumen med telefonen. Her er den dog stadigvæk alt for høj, selv ved laveste lyd på telefonen.

Jeg har prøvet begge indstillinger med multiknappen på connection hubben, men intet virker.

Er der noget jeg kan gøre for at løse dette problem? da jeg gerne ville kunne bruge dem når jeg bruger chromecasten.

Med venlig hilsen
Jonas Nielsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu