recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har min stationære pc Bluetooth indbygget?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Har min stationære pc Bluetooth indbygget?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2020 kl. 22:04
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Men claus_jac, så lad dog være med at reagere
Problem solved
men du kommer jo ikke med computeren producent og model som der blev spurgt om.. Du skriver bare Windows 10. Det kan så være flere 100 producenter og flere 1000 modeller
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 08:55
Det har jeg ikke skrevet, da det ikke er en HP, Acer eller lignende
Fra mm-vision.dk
Anyways, har bestilt en USB-dims
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 12:53
Kommer an på om min bil har automatgear? :-)
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 18:25
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Det har jeg ikke skrevet, da det ikke er en HP, Acer eller lignende
Fra mm-vision.dk
Anyways, har bestilt en USB-dims
Hvorfor skriver du så ikke det noget tidligere? Du beder om hjælp men svarer ikke på spørgsmålene.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 21:21
@jake51 - din arrogance overfor andre der forsøger at hjælpe dig, overgås kun af din manglende viden om noget som helst der har med teknik at gøre. 
Du er nok en af de største årsager til at jeg synes forummet er ved at blive et sted som faktisk ikke er særligt fedt mere. Der var engang en masse rigtig gode snakke, i dag domineres det af typer som dig der ikke gider løfte en finger og bare vil have hjælp uden at gøre det mindste selv. inklusiv at hjælpe os andre så vi i det mindste kan hjælpe bare nogenlunde uden at skulle bruge oceaner af tid på det.

Til fremtidig brug så vil jeg anbefale dig i den grad at lære indmaden i din computer at kende. - om ikke andet så du rent faktisk kan svare på ting der er nødvendige for at få hjælp.
(og så ellers i øvrigt begynde at lære www.google.dk at kende - bare som minimum. - den har sådan et fint felt hvor man kan skrive næsten hvad som helst i. og så kommer der sjovt nok svar tilbage. - du burde virkelig prøve det.
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 21:47
Jeg synes også der er en tendens til at folk undlader at give vigtig information om det der spørges til. Jeg ved ikke om det er forglemmelse, arrogance eller egoisme. Men vi er jo ikke tankelæsere. 
Jeg fravælger ofte at svare, selvom det er et emne jeg beskæftiger mig med til daglig. Jeg gider simpelthen ikke at lege “20 spørgsmål til professoren” for at finde ud af hvad spørgsmålet reelt handler om. 

P.S. Kan min bil modtage DAB? Wink
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af Thomas.T Thomas.T skrev:

Jeg synes også der er en tendens til at folk undlader at give vigtig information om det der spørges til. Jeg ved ikke om det er forglemmelse, arrogance eller egoisme. Men vi er jo ikke tankelæsere. 
Jeg fravælger ofte at svare, selvom det er et emne jeg beskæftiger mig med til daglig. Jeg gider simpelthen ikke at lege “20 spørgsmål til professoren” for at finde ud af hvad spørgsmålet reelt handler om. 

P.S. Kan min bil modtage DAB? Wink
tror mere det er det sidste. Med vi er tankelæser. Det oplever jeg ret tit på mit arbejde. Når brugerne kommer og siger at lortet ikke virker. Og man spørge til hvad der ikke virker. Så er svaret ofte: computeren. No shit Sherlock tænker man. Og så bliver de nærmest fornærmet over at man skal spørger ind til om det er et program, mousepad osv
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2020 kl. 17:30
Nu tør jeg da næsten ikke stille flere spørgsmål
Min PC har registreret både Bluetooth-adapter og Beoplay A1
PC'ens systemlyde kommer fra Beoplay, men der kommer ikke musik?
Jeg har læst at iTunes-afspilleren skal skiftes fra Windows-session til Direct Sound (under Rediger/Indstillinger/Afspilning i iTunes), men det gør ikke en forskel

Redigeret af jake51 - 05-Maj-2020 kl. 17:31
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2020 kl. 18:10
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Nu tør jeg da næsten ikke stille flere spørgsmål
Min PC har registreret både Bluetooth-adapter og Beoplay A1
PC'ens systemlyde kommer fra Beoplay, men der kommer ikke musik?
Jeg har læst at iTunes-afspilleren skal skiftes fra Windows-session til Direct Sound (under Rediger/Indstillinger/Afspilning i iTunes), men det gør ikke en forskel
har du tjekket windows lyd indstillinger når du afspiller
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu