recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos Trade Up
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos Trade Up

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos Trade Up
    Sendt: 03-Maj-2020 kl. 18:08
Hej,

Hvis jeg har 3 "gamle" produkter, resulterer det i 3 rabatkoder, som jeg kan bruge på nye produkter ?

Skal de hentes samtidigt, eller kan man godt tage en ad gangen ?

/Christian

Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2020 kl. 18:21
Du vil få 3 nye. du kan evt tage dem med ned i HIFIklubben så ordner de det for dig og du får 3 års garanti.
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2020 kl. 18:29
Jeg behøver vel ikke kassere enhederne. De virker vel fint stadigt væk ikke sandt ?

Og jeg kan vel godt "bytte" en Play 5 til en Move f.eks. ?


Redigeret af ChristianTT - 03-Maj-2020 kl. 18:30
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2020 kl. 18:59
nej du behøver ikke kasserer enhederne.  ja de virker også efter trade up
og du kan godt bytte en play 5 til en Move.


Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2020 kl. 21:24
du kan bare indløse alle tre, de udløber ikke. Har du en i overskud så mangler jeg ;)
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 10:16
Jeg har solgt mine enheder og nappet trade-in koden. Der er ingen grund til, at de ikke skal gøre andre glade bare fordi de ikke dur i mit setup mere.

Der er dog en del, som udelukkende søger at købe Sonos-enheder, som har trade-in kode vedhæftet, så gør opmærksom på, at du HAR indkasseret koden når du sætter dem til salg. Jeg fik 5 henvendelser på 5 minutter via DBA, da jeg satte mine Connect til salg, hvor flere af dem udelukkende var interesseret i rabatkoderne.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Free76 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 18-November-2019
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Free76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 20:14
Det eneste "gamle" jeg har i mit system er en Bridge. Kan den også opgraderes?

Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 20:15
Oprindeligt skrevet af Free76 Free76 skrev:

Det eneste "gamle" jeg har i mit system er en Bridge. Kan den også opgraderes?


Den er ikke en del aftrade up desværre
Til top
Free76 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 18-November-2019
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Free76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af jesperKBH jesperKBH skrev:

Oprindeligt skrevet af Free76 Free76 skrev:

Det eneste "gamle" jeg har i mit system er en Bridge. Kan den også opgraderes?


Den er ikke en del aftrade up desværre

Tak for det hurtige svar. Vil det sige at resten af mit system ikke modtager opdateringer fordi jeg har denne Bridge?
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af Free76 Free76 skrev:

Oprindeligt skrevet af jesperKBH jesperKBH skrev:

Oprindeligt skrevet af Free76 Free76 skrev:

Det eneste "gamle" jeg har i mit system er en Bridge. Kan den også opgraderes?


Den er ikke en del aftrade up desværre

Tak for det hurtige svar. Vil det sige at resten af mit system ikke modtager opdateringer fordi jeg har denne Bridge?

Det er jeg faktisk i tvivl om. Det gælder de øvrige ældre produkter, men bridge ved jeg faktisk ikke
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 21:40
Hej Jesper, 

Tak for svar.

Jeg forventer dog selv at skulle bruge dem, men skal nok vende tilbage, hvis der bliver en til overs.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 21:49
Bridge opdateres ikke, så den bør du frakoble. Hvis du har mulighed for at sætte et kabel i en af dine andre zoner, så vil den funger ligesom en Bridge. Ellers skal du have fat i en Boost.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu