recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-65HZ2000, opsummering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TX-65HZ2000, opsummering

 Besvar Besvar Side  123 20>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TX-65HZ2000, opsummering
    Sendt: 09-Maj-2020 kl. 01:11
Forhistorie:
På dette tidspunkt for nøjagtigt en uge siden lå jeg på hospitalet med en blodprop i hjertet, og omgivet af instrumenter, ledninger, scanner og sygehuspersonale (hold op, de er fremragende).Alt gik heldigvis godt, men skal til undersøgelser.

Den historie sammen med min kræftsygdom fik mig godt nok til at tænke over tingene. Mine kære, mit helbred, min dejlige tilværelse og alle de ting som jeg holder af. Så sidste nat besluttede jeg mig til at hoppe på ovennævnte TV plus en masse andet. Det er vel en form for krise reaktion.

Ikke at jeg forventer de store forbedringer i forhold til mit nuværende TV. Måske lidt forbedringer på billede og lydsiden. Men jeg vil have lov til at nørde med forskellene mellem "Det gamle", og det nye TV.

Som de af jer som kender mig her fra siden, så ved I at jeg er totalt utilregnelig, når det kommer til indkøb af nyt AV-udstyr. Jeg har gentagne gange skrevet at jeg ikke hopper på det nye 65HZ2000. Nu gør jeg det så, for at checke forskellene mellem de to TV ud. Det er da nøderi.  Embarrassed

Mit nuværende 65GZ2000 er allerede solgt i forbindelse med overtagelsen af det nye TV, formentlig i juli måned.


Redigeret af Hother - 26-September-2020 kl. 14:19
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 06:57
Ser meget frem til at høre om dine oplevelser med HZ2000

Kunne selv være fristet,  men syntes tabet nok bliver for stort på mit 65DX900 hvis jeg skal skifte.

Og det tiltaler mig med indbygget atmos.
Har du planer om at smide en sub på TV ?

Der er ikke mange der har haft det nye mellem fingerne endnu.

Og det er vist heller ikke udstillet nogen steder endnu





Redigeret af hansie - 09-Maj-2020 kl. 07:06
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 07:26
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Forhistorie:
På dette tidspunkt for nøjagtigt en uge siden lå jeg på hospitalet med en blodprop i hjertet, og omgivet af instrumenter, ledninger, scanner og sygehuspersonale (hold op, de er fremragende).Alt gik heldigvis godt, men skal til undersøgelser.

Den historie sammen med min kræftsygdom fik mig godt nok til at tænke over tingene. Mine kære, mit helbred, min dejlige tilværelse og alle de ting som jeg holder af. Så sidste nat besluttede jeg mig til at hoppe på ovennævnte TV plus en masse andet. Det er vel en form for krise reaktion.

Ikke at jeg forventer de store forbedringer i forhold til mit nuværende TV. Måske lidt forbedringer på billede og lydsiden. Men jeg vil have lov til at nørde med forskellene mellem "Det gamle", og det nye TV.

Som de af jer som kender mig her fra siden, så ved I at jeg er totalt utilregnelig, når det kommer til indkøb af nyt AV-udstyr. Jeg har gentagne gange skrevet at jeg ikke hopper på det nye 65HZ2000. Nu gør jeg det så, for at checke forskellene mellem de to TV ud. Det er da nøderi.  Embarrassed

Mit nuværende 65GZ2000 er allerede solgt i forbindelse med overtagelsen af det nye TV, formentlig i juli måned.

God bedring, det er nogle nasty sygdomme du har pådraget dig. Spændende med det nye tv.

Frank
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 08:59
Hvad er forskellen på de to modeller? 
Ning
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 09:08
Hej John!

Spændende og fuldt forståeligt! Jeg glæder mig til at høre nærmere om det nye.

God bedring.Smile

Peter
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 09:19
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Ser meget frem til at høre om dine oplevelser med HZ2000

Kunne selv være fristet,  men syntes tabet nok bliver for stort på mit 65DX900 hvis jeg skal skifte.

Og det tiltaler mig med indbygget atmos.
Har du planer om at smide en sub på TV ?

Der er ikke mange der har haft det nye mellem fingerne endnu.

Og det er vist heller ikke udstillet nogen steder endnu



Omkring sub´en har jeg længe overvejet det til mit GZ2000, men jeg har egentlig ikke savnet bas  sådan rigtigt, når jeg har set film.

TV´et kommer først ud om et par måneder.

Jeg håber at min test af mit nye TV kan ske hjemme hos mig.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Hvad er forskellen på de to modeller? 
Der er ikke så mange forskelle mellem GZ2000 og HZ2000. Men de er:

Udvidede parametre ifm. Calman kalibrering,

Fin justeret lyd,

Forbedret HCX Processor,

Film maker mode.

Det er de forbedringer jeg har hæftet mig ved.

 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 09:25
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Hej John!

Spændende og fuldt forståeligt! Jeg glæder mig til at høre nærmere om det nye.

God bedring.Smile

Peter
Mange tak Peter. Ja, man må holde fast i svinget.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 09:36
Du ønskes god bedring herfra.

Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
tclange Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Maj-2005
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tclange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 09:37
Bliver spændende at læse din test 
Jeg har selv været forbi Rødovre og bestille et så jeg glæder mig også :) 
Panasonic 65" HZ2000,Yamaha SW050
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af tclange tclange skrev:

Bliver spændende at læse din test 
Jeg har selv været forbi Rødovre og bestille et så jeg glæder mig også :) 
Nå det er dig der har bestiltLOL

Jeg fik at vide af Jimmy den anden dag, at de allerede havde solgt et HZ2000.

Tillykke med det.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
tclange Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Maj-2005
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tclange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 09:46
😁😁 jeg var hurtig og Tak og i lige måde
Panasonic 65" HZ2000,Yamaha SW050
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 20>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu