recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-65HZ2000, opsummering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TX-65HZ2000, opsummering

 Besvar Besvar Side  <1 1213141516 20>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2020 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af cphMichael cphMichael skrev:

@Hother,

Jeg har rippet mine film og lagt dem på en Plex-server.

Kan man installere Plex client på HZ2000?
Ups, det kræver svar fra en mere avanceret bruger end jeg. Jeg bruger kun mit TV til film via min BD afspiller, TV kanaler og lidt Youtube. BeklagerEmbarrassed
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
flemsehj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flemsehj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2020 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af cphMichael cphMichael skrev:

@Hother,

Jeg har rippet mine film og lagt dem på en Plex-server.

Kan man installere Plex client på HZ2000?

Det kan man godt.
Jeg har et GZ2000 fra sidste år.
Plex Client ligger i Apps Market

/Flemming
Til top
cphMichael Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cphMichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2020 kl. 13:08
Jeg lavede en google søgning og læste at Plex klienten ikke længere blev opdateret.

Nogle klagede over at den gamle Plex klient som ligger i Apps Market ikke kunne håndtere 4k.

Fungerer din Plex klient tilfredsstillende hos dig?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2020 kl. 13:25
Oprindeligt skrevet af cphMichael cphMichael skrev:

Jeg lavede en google søgning og læste at Plex klienten ikke længere blev opdateret.

Nogle klagede over at den gamle Plex klient som ligger i Apps Market ikke kunne håndtere 4k.

Fungerer din Plex klient tilfredsstillende hos dig?

Jeg aner desværre ikke hvad en Plex Client er for en sag - desværre. Men hvis det er relateret til APPS på TV´et så fungere de fint, selvom jeg ikke har været alle igennem.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
flemsehj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flemsehj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2020 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af cphMichael cphMichael skrev:

Jeg lavede en google søgning og læste at Plex klienten ikke længere blev opdateret.

Nogle klagede over at den gamle Plex klient som ligger i Apps Market ikke kunne håndtere 4k.

Fungerer din Plex klient tilfredsstillende hos dig?

Jeg må indrømme, at jeg ikke har brugt den ret meget.
Eftersom Panasonic går enegang med deres "Home Screen", er det ikke alle, som laver apps dertil, og de apps, der findes, er ofte gamle og opdateres kun sjældent.

Jeg har ikke prøvet om den understøtter 4K

/Flemming
Til top
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gromit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2020 kl. 15:25
Panasonic TX-65HZ2000 købes i denne weekend for Kr. 24.746 - med en besparelse på Kr. 8.842 Thumbs Up



Redigeret af Gromit - 02-August-2020 kl. 15:26
SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 Theater Package
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2020 kl. 16:01
Så har jeg kigget lidt på "Filmmaker Mode", kontra Professional 2. Billedet er fra HDR filmen "Dunkirk".



Filmmaker Mode.



Professional 2.

Nu er det jo et foto I lav opløsning for at kunne uploades her.

Kan I se forskel?
 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2020 kl. 16:03
Oprindeligt skrevet af Gromit Gromit skrev:

Panasonic TX-65HZ2000 købes i denne weekend for Kr. 24.746 - med en besparelse på Kr. 8.842 Thumbs Up

Knurre mig billigt. Hvis man skal have et nyt TV, og man har pengene, så ville jeg ikke tænke mig om så længe.Wink
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
TV Kalibrering Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TV Kalibrering Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2020 kl. 16:05
Ja ! Der er forskel, farverne virker en anelse overmættede ved hudtoner på Pro 1 profilen.

Bliver spændende og få målt på de forskellige profiler og så om Filmmaker Mode er mere præcis end de øvrige, umiddelbart tvivler jeg på det, men det finder vi snart ud af :)
http://www.tv-kalibrering.dk
- Kalibrering af tv skærme og projektorer
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2020 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af TV Kalibrering TV Kalibrering skrev:

Ja ! Der er forskel, farverne virker en anelse overmættede ved hudtoner på Pro 1 profilen.

Bliver spændende og få målt på de forskellige profiler og så om Filmmaker Mode er mere præcis end de øvrige, umiddelbart tvivler jeg på det, men det finder vi snart ud af :)

Det er nu Pro 2, men pyt med det.LOL Men du har ganske ret. Det var også min konklusion.

Det er det vi finder ud af Thomas.


Redigeret af Hother - 02-August-2020 kl. 16:12
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2020 kl. 17:36
Ja, den er helt klart ikke så god i Pro 2 profilen. Han ser i hvert fald noget flov ud LOL

Redigeret af Nagash - 02-August-2020 kl. 17:37
Til top
cphMichael Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cphMichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2020 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af TV Kalibrering TV Kalibrering skrev:

Ja ! Der er forskel, farverne virker en anelse overmættede ved hudtoner på Pro 1 profilen.

Bliver spændende og få målt på de forskellige profiler og så om Filmmaker Mode er mere præcis end de øvrige, umiddelbart tvivler jeg på det, men det finder vi snart ud af :)

Kan man kalibrere TX-65HZ2000 umiddelbart efter det er opsat hjemme i stuen, eller ændre de organiske dioder sig i den første tid man bruger fjernsynet, så du vil anbefale at man venter?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1213141516 20>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu