recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Huawei Ja eller Nej ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Huawei Ja eller Nej ??

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2020 kl. 19:02
Vil det sige at en p smart 2019 ikke er omfattet af restriktionerne? Den kan jeg få for 800,-

Dem der ER omfattet ser meget begrænsede ud:



Redigeret af Mefisto - 18-Maj-2020 kl. 19:04
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2020 kl. 18:58
Du kan bare købe en af de "ældre modeller" - f.eks. P30 Lite. Google fortsætter med at understøtte og opdatere alle modeller lanceret før 16. maj 2019.

Nyere modeller som eksempelvis P40 og Mate-serien har ikke Android
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2020 kl. 18:39
Jeg mangler en ny telefon og er/var egentlig glad for min gamle P10 lite. Overvejer derfor en nu huawei, men der er jo alt det med restriktioner på Android i Huawei.

Hvad har det at sige. Skal man holde sig fra Huawei?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu