recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic tx-p42x10y firmware hail mary
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic tx-p42x10y firmware hail mary

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6621
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic tx-p42x10y firmware hail mary
    Sendt: 22-Maj-2020 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Tak til Jørgen T for firmwareopgraderingen!
Og tak til Brixen for de gode råd!

Det virkede med Finland, så mine far og mor har nu Finn'sk Fjernsyn ... https://www.youtube.com/watch?v=u1LKYaHfvtY Dead

Velbekomme. Wink
Venlig hilsen
KB
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2020 kl. 12:40
Tak til Jørgen T for firmwareopgraderingen!
Og tak til Brixen for de gode råd!

Det virkede med Finland, så mine far og mor har nu Finn'sk Fjernsyn ... https://www.youtube.com/watch?v=u1LKYaHfvtY Dead
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2020 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Prøv også Sverige, hvis Finland ikke finder kanalerne. 
Da jeg havde Stofa skulle mit stå på Sverige, men da jeg fik Fibia (Waoo), skulle det stå på Finland.
Der er forskellige frekvenser der er muligt at søge på i de forskellige lande. Derfor.

Nu du siger det, kan jeg egentlig godt huske alt det hokus pokus, især med EPG.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6621
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2020 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

det prøver vi!

Prøv også Sverige, hvis Finland ikke finder kanalerne. 
Da jeg havde Stofa skulle mit stå på Sverige, men da jeg fik Fibia (Waoo), skulle det stå på Finland.
Der er forskellige frekvenser der er muligt at søge på i de forskellige lande. Derfor.
Venlig hilsen
KB
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2020 kl. 12:31
det prøver vi!
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6621
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2020 kl. 12:11
Jeg har haft Panasonic V10, og det skulle stilles til Finland for at finde alle kanaler.
Bagefter skal I huske at stille tidszone, ellers er EPG 1 time forkert.


Altså nulstil, og under opsætningen vælg Finland som land og dansk sprog.


Redigeret af Brixen - 20-Maj-2020 kl. 12:12
Venlig hilsen
KB
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2020 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Snip
P.S.: Hvad siger signalstyrke og kvalitet på den manglende kanal, når du finder den ved manuel søgning?

SVJH så det helt okay ud. Men jeg holder lige øje med det, hvis jeg søger igen.
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2020 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Det skal virke, der er intet teknisk specielt med kanalen, andet end den er krypteret, grundet at den er i bland selv.
Så når der haves bland selv, skal der jo indiæses med ID 111 i stedet for 100.

Åhh, sorry, de har ikke Yousee, men lokalt kabeltv. Sport X er i fuldpakken.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2020 kl. 17:58
 Det skal virke, der er intet teknisk specielt med kanalen, andet end den er krypteret, grundet at den er i bland selv.
Så når der haves bland selv, skal der jo indiæses med ID 111 i stedet for 100.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2020 kl. 17:44
Både mine forældre og jeg har version 1206.

Og tak for buddet, jeg vil meget gerne have tilsendt version 1216, om ikke andet så for at have den i baghånden, hvis mine forældre kommer helt derud, hvor det SKAL virke, eller der skal købes nyt tv.

Du får lige en PB.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2020 kl. 17:37
Jeg har haft 2 stk af disse, med forskellige sw versioner. 
Det ene har min datter fået, så kan ikke tjekke version idag. 
Det andet har sw ver. 1213, og jeg har en sw V. 1216 (version nummer jeg har skrevet på folder, file navn siger intet om version) liggende på lager, som jeg af en aller anden glemt grund ikke installerede Big smile

Vistnok fordi den måske kunne give nogle ulemper, muligvis noget med at miste kanaler hvis antennesignal ikke var stabilt - uden indstråling?

Sig til hvis du vil have V. 1216 tilsendt 

P.S.: Hvad siger signalstyrke og kvalitet på den manglende kanal, når du finder den ved manuel søgning?


Redigeret af JørgenT - 19-Maj-2020 kl. 17:39
Mvh. JørgenT
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2020 kl. 17:21
Slettet

Redigeret af hunt - 19-Maj-2020 kl. 17:26
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu