recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic tx-p42x10y firmware hail mary
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic tx-p42x10y firmware hail mary

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2020 kl. 17:16
Hej

Mine forældre har ovenstående TV, som ikke kan modtage en meget ønsket kanal - TV2 Sport X. Teknikeren fra vores lokale kabeltv leverandør har meddelt dem, at der intet er galt med signalet, og at TV'et bare ikke kan tage denne kanal.

Derfor forsøgte jeg at undersøge, om Tv'et havde nyeste firmware, men jeg kan ikke finde noget på nettet. Og det mener jeg, der var i sin tid, da jeg selv har x50y. Jeg ved, at det er et gammelt fjernsyn, men udover den manglende kanal er det en dejlig model. 

Er der nogle, der har kan grave nogle informationer op om det? Alternativt ligger inde med firmwareopdateringen efter så mange år? 

Lidt baggrund:
Når der foretages en standard søgning på TV'et (som vi altid har gjort), kommer kanalen ikke frem. Hvis jeg tvinger TV'et til at søge på kanalens specifikke frekvens, kan vi godt finde kanalen, men så mangler der andre.
TV2 sport X ligger på 778mHz, netværk id 1, symbolfrekvens 6875 KS/s

Pft! Mvh Peter
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu