recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 65OLED754
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips 65OLED754

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2020 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Tillykke med købet! 

Jeg gik fra Panasonic Plasma til Philips 9002 OLED for et par år siden. Det var bare fint. 

9002 kører dog android, og fungerer fint efter nogen opdateringer. Jeg ved at 754 kører et hjemmelavet "smat"-TV. Det er tungt at danse med, men hvis du ikke bruger det men en ekstern kilde er det jo lige meget.

Billedet bliver du helt sikkert glad for. Har skiftet til Sony nu, og savner lidt ambilight, må jeg indrømme.

Mit Philips er røget i soveafdelingen, og der bruger jeg ikke ambilight, da det er lige voldsomt nok at falde i søvn til...Wink

Har aldrig brugt de såkaldte "smart tv" funktioner på nogle af mine tv, det giver en virkelig dårlig oplevelse uanset mærket.

Bruger en Nvidia Shield pt (og har gjort i en del år efterhånden)

Ang billedet, så er "Battle of Winterfell" noget jeg helt sikkert skal se på mit nye tv.
Læser rigtig mange steder at de MEGET mørke scener i det Game Of Thrones afsnit, virkelig viser hvad OLED kan med deres "sort er sort" teknologi Big smile

Mit prof indstillet CX800 ryger i soveværelset, bliver noget af en upgrade sammenlignet med det 42" lcd der hænger der nu, hvor man kan se omridset af folk når den skifter billedeShocked
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 12:44
Har du fået dit Philips oled 754?
Overvejer selv den.. 
Ning
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Har du fået dit Philips oled 754?
Overvejer selv den.. 

Det er sindsygt fedt tv.
Har lige fået mig et andet tv bord i forgårs, da det liiige kom lidt højere op end mit gamle 55" Embarrassed
Vil sige "ulemperne" er:
Manglende android. Bruger selv Nvidia Shield tv box der er gemt i skabet (styre over HDMI CEC gennem tvet)
Foden er MEGET lav, og ligger konen bare en sut foran tvet, så går det op og dækker billedet (det ryger snart op på væggen)
Paplyd. Har sat en enkel Sonos One sl til tvet, og den spiller en del bedre, skal have mig en ARC når feriepengene kommer Tongue

Fordele er at sort er sort, og tvet er til at betale.
Har siddet og set Game Of Trones: Battle og Winterfell
Det er en af de mørkeste ting man kan se, og alle personer står 100% på skærmen, og man kan tydeligt se detaljer på ansigter og tøj som var man der selv.
og farverne står bare kniv skarpt, tænker jeg alligevel skal have det kalibreret på et senere tidspunkt, men er kun en fattig slagter LOL
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 15:10
Tak for tilbagemelding. Tror ikke jeg kommer til at bruge Smart tv-delen særligt meget...
Kunne godt tænke mig at prøve det ambilight.. (kan det ikke *fastfryses* i en selvvalgt farve hvis det bliver for fancy)? 
Og så er den 1000 kr billigere end B9
Ning
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 16:25
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Tak for tilbagemelding. Tror ikke jeg kommer til at bruge Smart tv-delen særligt meget...
Kunne godt tænke mig at prøve det ambilight.. (kan det ikke *fastfryses* i en selvvalgt farve hvis det bliver for fancy)? 
Og så er den 1000 kr billigere end B9

Man kan sætte lyset til at følge videoen på tvet, lyden eller en fast farve.
Har også prøvet at forbinde mine Hue pære i stuen, men syntes det blev for meget.
Man kan også indstille 7 følsomheds indstillinger, fra relax til vivid.
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 16:59
Thumbs Up
Ning
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 09:39
Hej Henrik, har du mulighed for at måle hvor stor kassen til dyret er? 

Redigeret af Ning - 24-Juni-2020 kl. 09:40
Ning
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 20:10
100 x 165 cm

Fik mit leveret gratis igennem Bilka.


Redigeret af henriksommer - 24-Juni-2020 kl. 20:11
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2020 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

hvor stor kassen til dyret er? 
https://www.philips.dk/c-p/65OLED754_12/oled-7-series-4k-uhd-oled-smart-tv-med-3-sidet-ambilight

Klik Vis alt Tekniske specifikationer:

Mål

Bredde (emballage)
1660,0  mm
Højde (emballage)
1002,0  mm
Dybde (emballage)
174,0  mm
Mvh. JørgenT
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2020 kl. 22:25
Endte med at købe en LG B9 65 "... Fandt et i Bilka til 9999Approve
Ning
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2020 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Endte med at købe en LG B9 65 "... Fandt et i Bilka til 9999Approve

Fandme skarp pris ;)Så kunne jeg nok også undvære ambilight :P (samme panel jo)
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2020 kl. 09:30
Var meget heldig... Cyklede forbi Bilka torsdag fra job omkring 16.30.. De havde 3 stk.. (var ikke på hjemmesiden) drønede hjem og overtalte konen under aftensmaden.... Da vi kom derud var der kun en tilbage, der havde lige været en der købte to LOL..
Ang. Ambilight så har jeg noget Philips Hue der kommer bag. 
Det tog kun en' film (1917) at vænne sig til størrelsen.
Selv konen var begejstret og det siger ikke så lidt... Selv om hun syntes den hænger lidt for lavt.. Hvor højt hænger dit? 
Ning
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu