|
Yamaha reciver går i demo på app |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Maj-2020 kl. 14:30 |
Hej. Vi har en Yamaha reciever RX779 som pludselig ikke virker mere sammen med vores app på vores telefon. På appen skriver den at recieveren er i "demo mode". Nogen der har et forslag til at løse problemet? Det er en Android telefon og den gør det på begge vores telefoner.
|
|
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1681 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er fordi appen ikke kan få fat i receiveren. - Derfor går appen i demo mode, ikke receiveren.
Du skal genetablere forbindelsen mellem app og receiver, så går holder det op.
|
|
007
Bruger Oprettet: 12-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Online Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
prøv at tage strømstikket ud 5 sek, det plejer at hjælpe på min 3040.
Den smider WiFi engang imellem og så er der kun demo på tlf
|
|
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft slukket for strømmen på receiveren i 1 minut og tændt igen. Dette hjalp ikke på nogle af telefonerne.
Jeg har desuden afinstalleret appen og hentet den igen - hjalp heller ikke. |
|
007
Funktioner
Tak(0)
|
man kan også skrive ip adressen ind manuelt
|
|
pipper
Funktioner
Tak(0)
|
Det har jeg forsøgt men er ikke sikker på jeg har gjort det rigtige.
Jeg tændte for tv'et og via Yamaha receiveren kunne jeg se dens ip. Men da jeg tastede den ind i appen viste den en gul trekant. Det virker stadig ikke. |
|
007
Funktioner
Tak(0)
|
i min er de to sidste tal i trediverne så jeg starter med 30 så 31 og videre op og på et tidspunkt rammer den
Der findes nok en smartere måde men har jeg ikke fundet endnu
|
|
pipper
Funktioner
Tak(0)
|
Sikke noget pis.
Fandeme træls når man nu gerne ville have fyret en fest af og lortet ikke virker |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er receiveren på netværk?
Er receiver og telefon på samme netværk? Hvilke ip adresser har receiver og telefoner?
Klaus |
|
007
Funktioner
Tak(0)
|
min skifter ip adresse engang imellem og så er det jeg prøver at skrive et nyt tal ind i de 2 sidste cifre. Bøvlet men det virker
|
|
007
Funktioner
Tak(0)
|
man kan også sætte net kabel i og i opsætningen til kabel få forbindelse til app der efter på trådløst igen det kan også virke
Og jov jeg har kæmpet med det en del gange
|
|
pipper
Funktioner
Tak(0)
|
Ja receiveren skulle være på. Ja er på samme net. Det ved jeg ikke mht ip.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |