recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - System Audio Saxo 10 LCR front sælges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

System Audio Saxo 10 LCR front sælges

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
H.Thoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2011
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Thoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: System Audio Saxo 10 LCR front sælges
    Sendt: 25-Maj-2020 kl. 22:46
Har sådan et sæt fine Saxo 10’er som jeg vil se om jeg kan sælge

De står i rigtig god stand, og er fra ikke ryger hjem.

De har en utrolig god dynamik taget størrelsen i betragtning, og har faktisk spillet uden sub hos mig. 

De spiller som System audio nu engang gør, Meget direkte men netop denne model synes jeg også er rolig og høre på.

Jeg ved ikke helt med prisen, men har sat dem til 2500 inkl kabler med bananstik til højttaler delen, samt original fod til centeren, så den vinkler lidt op ad.

Giv et bud 😉👍

Til top
H.Thoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2011
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Thoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2020 kl. 08:01
Ny pris for recordere brugere

2200,-
Til top
H.Thoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2011
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Thoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2020 kl. 19:28
weekend pris 2000kr 😉👍
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu