recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR applikation - begrænset indhold
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR applikation - begrænset indhold

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR applikation - begrænset indhold
    Sendt: 29-Maj-2020 kl. 16:43
Mine forældre bruger deres Apple TV 4 til bl. a. at streame DR udsendelser via DR applikation. Nogle gange vil den ikke afspille det valgte materiale, og en besked med teksten "Begrænset indhold. Vi kan se du ikke befinder dig i Danmark, osv....".

De befinder sig så sandelig i Danmark, så jeg ved ikke hvad det skyldes.

Nogle bud?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2020 kl. 16:54
well - det er ved at være lang tid siden DK løb tør for ipv4-adresser. Så nogle af udbyderne har købt sig til adresser fra andre lande - jeg havde på et tidspunkt en hollandsk IP adresse

Det kan meget vel være det. 
Til top
gah Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2013
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2020 kl. 17:00
Blot til information, jeg er den sidste uges tid også begyndt at få denne besked, jeg har dog ikke oplevet at der er indhold som jeg ikke kan tilgå, når jeg blot trykker videre.
Lige som problemerne med deres radio app, så er min fornemmelse at de er nogle amatører som roder rundt i deres app. software.
Hvorfor virker Tekst funktion så bøvlet på deres ATV app når man vil sætte tekst på en udsendelse, det virker fint og elegant på TV2, men ikke på DR, og sådan kunne jeg blive ved.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2020 kl. 17:00
Vi ser det også en gang imellem, og du går bare videre.

Redigeret af lunddal - 29-Maj-2020 kl. 17:01
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2020 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

well - det er ved at være lang tid siden DK løb tør for ipv4-adresser. Så nogle af udbyderne har købt sig til adresser fra andre lande - jeg havde på et tidspunkt en hollandsk IP adresse

Det kan meget vel være det. 

Ok.

Kan man se om ip adressen er dansk?
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2020 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af gah gah skrev:

Lige som problemerne med deres radio app, så er min fornemmelse at de er nogle amatører som roder rundt i deres app. software.
Hvorfor virker Tekst funktion så bøvlet på deres ATV app når man vil sætte tekst på en udsendelse, det virker fint og elegant på TV2, men ikke på DR, og sådan kunne jeg blive ved.


Der er mange ting, der er noget juks med den nye app.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2020 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Vi kan se du ikke befinder dig i Danmark, osv....".

De befinder sig så sandelig i Danmark, så jeg ved ikke hvad det skyldes.

Nogle bud?

Hej.

For et stykke tid siden var der en aften hvor DR havde problemer. Først fik vi en lignende fejlmeddelelse på KODI's DR App. Så skiftede jeg til www.dr.dk/drtv på Chrome Browseren. Her havde DR allerede lagt en undskyldning. Og efter 30-60 min blev udsendelse afbrudt. Og til sidst skiftede jeg så til DR Channels APP, som så virkede resten af aftenen.

Jeg brugte en Android Boks til 20$. Og ved ikke hvilke muligheder der er, på en Apple TV 4, for at skifte til andet end DR's App?

Men det var kun EN Aften. Ved du noget om hvornår og hvor længe det har stået på hos dine forældre?

Hilsen Carsten. 
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2020 kl. 18:31
Det er efter sigende sket flere gange. Desuden er der ting i oversigten hvor der står samme skrivelse om begrænset indhold. Så de har ingen mulighed for at se om det er noget de gerne vil se.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2020 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

  Så de har ingen mulighed for at se om det er noget de gerne vil se.

Hej.

Jeg ved ikke om en Apple TV 4 har en browser. Det er der nok nogle af de andre der kan fortælle mig?
Men hvis en Apple TV 4 har en browser, vil man kunne se en DR programoversigt på dette link:


Som man kan give et bookmark. Jeg har valgt ovenstående link, da jeg tror, at man nemt kan bladre ned ved hjælp af en fjernbetjening.

Hilsen Carsten.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2020 kl. 19:41
Jeg må tilslutte mig koret for jeg oplever det også
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2020 kl. 20:00
Vi oplevede det i går for første gang.

Sjovt nok så siger Speedtest app’en også en underlig ip adresse, nemlig 129.22.123.222.
Alle andre enheder på netværket viser 87.57.172.X adresse (hvilket min router sjovt nok også gør).


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2020 kl. 20:05
Da der ikke er nok ip-adresser, så bliver ip-natten, når man gå på internettet. 

Man kan checke sin. Ip adresse på denne side https://whatismyipaddress.com/


Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu