recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den ultimative streamings boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Den ultimative streamings boks

 Besvar Besvar Side  <1 1314151617 19>
Afstemningsspørgsmål: hvad er den ultimative Streaming boks
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
40 [36.36%]
70 [63.64%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2020 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Jeg ved godt du er übber Apple menneske


Sludder og vrøvl.


Klaus
og dog er det de eneste du kommenteret var übber Apple menneske. Ikke på det andet jeg skrev.

Det var det eneste personligt rettede mod ham, resten at posten var generelt og rettede mod alle.

Måske der bare er flere der lytter til Spotify på deres Sonos højtalere en du regner med

ja og det er det der overrasker mig meget. Jeg selv var jo hoppede med på tidal/Spotify. Indtil fruen rippede alt vores musik ned i FLAC da vi var sendt hjem marts april mdr. Og jeg så lyttet på de selv sammen nr. På FLAC kontra lossy på Spotify/tidal
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2020 kl. 23:50
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

og dog er det de eneste du kommenteret var übber Apple menneske. Ikke på det andet jeg skrev.


Nej, du forsøger at gøre mig til noget jeg ikke er. Jeg er tilhænger af den teknologi jeg syntes giver mig mest værdi.

Var jeg "über-Apple-menneske" havde skrev jeg ikke dette fra en Medion PC, med en ViewSonic skærm og brugte Logitech keyboard og mus. Var jeg "über-Apple-menneske", havde jeg trådløse AirPods og Apple watch.

Jeg har en iPhone, en iPad og en Apple TV, fordi jeg syntes at de produkter giver mig mest værdi. Når du får det til at være "über-Apple-menneske", så svarer jeg på det og ikke andet, for du tager alvorligt fejl!

Tænk dig om, inden du skyder andre noget i skoene !!!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2020 kl. 07:22
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

og dog er det de eneste du kommenteret var übber Apple menneske. Ikke på det andet jeg skrev.


Nej, du forsøger at gøre mig til noget jeg ikke er. Jeg er tilhænger af den teknologi jeg syntes giver mig mest værdi.

Var jeg "über-Apple-menneske" havde skrev jeg ikke dette fra en Medion PC, med en ViewSonic skærm og brugte Logitech keyboard og mus. Var jeg "über-Apple-menneske", havde jeg trådløse AirPods og Apple watch.

Jeg har en iPhone, en iPad og en Apple TV, fordi jeg syntes at de produkter giver mig mest værdi. Når du får det til at være "über-Apple-menneske", så svarer jeg på det og ikke andet, for du tager alvorligt fejl!

Tænk dig om, inden du skyder andre noget i skoene !!!


Klaus
jeg kan huske citater hvor du simpelthen forsvare Apple tv og iPhone så meget. Det var derfor jeg skrev som jeg gjorde
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2020 kl. 08:43
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

jeg kan huske citater hvor du simpelthen forsvare Apple tv og iPhone så meget. Det var derfor jeg skrev som jeg gjorde

Måske du bare drager forkerte konklusioner ud fra hvad du tror du kan huske?
Tag debatten sagligt og lad være med st blive personlig.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2020 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

jeg kan huske citater hvor du simpelthen forsvare Apple tv og iPhone så meget. Det var derfor jeg skrev som jeg gjorde


Måske du bare drager forkerte konklusioner ud fra hvad du tror du kan huske?
Tag debatten sagligt og lad være med st blive personlig.


Klaus
du blev da selv personlig da du skrev om jeg troet at recordere var hele Danmark. Så det kan du godt spare dig
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2020 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

du blev da selv personlig da du skrev om jeg troet at recordere var hele Danmark. Så det kan du godt spare dig



Vi tager lige hvad jeg skrev:
18-7-2020 klokken 18:58
"Så al hypen du har omkring bedre lydkvalitet, er kun ved film der er lagret på NAS?
I så tilfælde er det ligegyldigt for 99% af alle streaming-brugere."

Når jeg skrive "alle streaming-brugere", er det ikke kun streaming brugere på recordere.dk

Du skriver at mange bruger infuse, hvortil jeg svarer:

18-7-2020 klokken 20:40
"Og brugerne på et site omhandlende tv og video, er et repræsentativt udsnit af befolkningen?
Kig på resultatet af afstemningen her blandt “nørderne”, hvad foretrækker de?"

Der er på intet tidspunkt noget personligt i de to indlæg!

Det bliver du til gengæld ret hurtigt i dit efterfølgende svar:
18-7-2020 klokken 20:45
"øh nej for ellers havde jeg nok lavet en afstemning på Facebook, smarte."
og
"Jeg ved godt du er übber Apple menneske"

Har jeg kaldt dig nogle tillægsord i denne debat, inden du kalder mig "smarte"?
Har jeg kaldt dig et "über menneske" af nogen slags i denne debat?

Nej, det har jeg ikke, men alligevel vælger du at blive dybt personlig ved at bruge tillægsord og tillægge mig en betegnelse du ikke har nogen som helst viden om!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2020 kl. 10:04
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

du blev da selv personlig da du skrev om jeg troet at recordere var hele Danmark. Så det kan du godt spare dig



Vi tager lige hvad jeg skrev:
18-7-2020 klokken 18:58
"Så al hypen du har omkring bedre lydkvalitet, er kun ved film der er lagret på NAS?
I så tilfælde er det ligegyldigt for 99% af alle streaming-brugere."

Når jeg skrive "alle streaming-brugere", er det ikke kun streaming brugere på recordere.dk

Du skriver at mange bruger infuse, hvortil jeg svarer:

18-7-2020 klokken 20:40
"Og brugerne på et site omhandlende tv og video, er et repræsentativt udsnit af befolkningen?
Kig på resultatet af afstemningen her blandt “nørderne”, hvad foretrækker de?"

Der er på intet tidspunkt noget personligt i de to indlæg!

Det bliver du til gengæld ret hurtigt i dit efterfølgende svar:
18-7-2020 klokken 20:45
"øh nej for ellers havde jeg nok lavet en afstemning på Facebook, smarte."
og
"Jeg ved godt du er übber Apple menneske"

Har jeg kaldt dig nogle tillægsord i denne debat, inden du kalder mig "smarte"?
Har jeg kaldt dig et "über menneske" af nogen slags i denne debat?

Nej, det har jeg ikke, men alligevel vælger du at blive dybt personlig ved at bruge tillægsord og tillægge mig en betegnelse du ikke har nogen som helst viden om!


Klaus
18-7-2020 klokken 20:40
"Og brugerne på et site omhandlende tv og video, er et repræsentativt udsnit af befolkningen?
Kig på resultatet af afstemningen her blandt “nørderne”, hvad foretrækker de?" det er det understreget der gjorde det personlig da du angreb mig og min rundspørgen. Man behøver ikke tillægsord for at blive personlig. Og da jeg kaldte dig smarte det var pga. De nedladende tone. Det er fair nok du ikke får op i god film lyd. Og du klare dig fint med Apple tv. Men når folk så spørger om hvilken en boks de skal købe for at se egne rips. Så bliver der til højre og venstre sagt Apple tv. Når det er langt fra den bedste. En af de grunde til at jeg lavet denne debat, det var for at bedre forstå dem der er übber Apple tv brugere, og jeg selv som du ved er både Apple tv og Shield bruger, så kan du ikke sætte mig i bås, så vælger du at være nedladende overfor mig, på trods jeg godt kan se resultatet i afstemningen

Redigeret af T-Duck - 19-Juli-2020 kl. 10:10
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2020 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:


Kig på resultatet af afstemningen her blandt “nørderne”, hvad foretrækker de?" det er det understreget der gjorde det personlig da du angreb mig og min rundspørgen.


Jeg spurgte dig til, hvad resultatet af afstemningen her på sitet er.
Det har intet med personangreb at gøre.

Spørgsmålet undlod du at svare på, hvorefter du senere revser mig for ikke at svare på spørgsmål.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2020 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:


Kig på resultatet af afstemningen her blandt “nørderne”, hvad foretrækker de?" det er det understreget der gjorde det personlig da du angreb mig og min rundspørgen.


Jeg spurgte dig til, hvad resultatet af afstemningen her på sitet er.
Det har intet med personangreb at gøre.

Spørgsmålet undlod du at svare på, hvorefter du senere revser mig for ikke at svare på spørgsmål.


Klaus
det er nedladende at spørger om så åbenlyst et svar. Men jeg svaret dig jo på det. Men du nægter altid at lige hvis jeg ret at kommentere det.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2020 kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:


Kig på resultatet af afstemningen her blandt “nørderne”, hvad foretrækker de?" det er det understreget der gjorde det personlig da du angreb mig og min rundspørgen.


Jeg spurgte dig til, hvad resultatet af afstemningen her på sitet er.
Det har intet med personangreb at gøre.

Spørgsmålet undlod du at svare på, hvorefter du senere revser mig for ikke at svare på spørgsmål.


Klaus
men jeg svaret dig

"Og nørderne som du siger, der undre det mig man ikke går mere op i lyden. Jeg ved der er nogle der stadig køber blu-ray maskiner i stedet, og det er fair nok. Jeg ved godt du er übber Apple menneske og det skal der også være plads til. Men jeg kan da se der er nogle der går op i kvalitet streaming af egne rips. Og det er godt nok"
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1075
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2020 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Jeg ved godt du er übber Apple menneske


Sludder og vrøvl.


Klaus
og dog er det de eneste du kommenteret var übber Apple menneske. Ikke på det andet jeg skrev.

Det var det eneste personligt rettede mod ham, resten at posten var generelt og rettede mod alle.

Måske der bare er flere der lytter til Spotify på deres Sonos højtalere en du regner med

ja og det er det der overrasker mig meget. Jeg selv var jo hoppede med på tidal/Spotify. Indtil fruen rippede alt vores musik ned i FLAC da vi var sendt hjem marts april mdr. Og jeg så lyttet på de selv sammen nr. På FLAC kontra lossy på Spotify/tidal


Men hvad lyttede du på ?
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2020 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:



Men hvad lyttede du på ?
jeg lyttede både på Apple tv og Shield tv sat til min denon 1400 med Dali zensor over hele linjen. Ikke det dyreste, men lyder stadig super godt. Ved der findes dyre og bedre setup men vi kunne begge lider zensors klang. Men da jeg satte FLAC direkte ned på denonen via heos, så var forskellen men lossy og FLAC meget større
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1314151617 19>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu