recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Hakkende" Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Hakkende" Apple TV

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 22:02
Oprindeligt skrevet af Skyhigh Skyhigh skrev:

Såfremt det er hak hvert 6. sekund på TV2Play, der er problemet og ikke framerate-match, der ikke er indstillet korrekt, så er der ikke noget at gøre. TV2 har mere eller mindre anerkendt problematikken, men vil ikke gøre noget ved den.

Sludder og vrøvl, det ved du godt, når du læser tråden. Se bare videoen der er linket til i tråden!


Eller noget........




Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af patrick-kri patrick-kri skrev:

Et godt bud. Jeg har lige siddet og leget med det, men Waoo TV hakker stadig. Jeg burde vel skrive til Waoo og høre hvad de selv anbefaler at man indstiller på? Jeg har også lige tjekket TV indstillingerne. Jeg kan ikke finde noget der ikke står som det burde.

Og i øvrigt, hvis der er mistanke om at det kan være HDMI kablet, har du så anbefalinger til hvilke der burde virke?

Hvilket TV har du ?

Og streamer du til det fra andre kilder end AppleTV ?
Til top
Skyhigh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juni-2016
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyhigh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Sludder og vrøvl, det ved du godt, når du læser tråden. Se bare videoen der er linket til i tråden!


Eller noget........




Klaus

Jeg kan pludselig mærke en stærk migræne snige sig ind på mig... Igen. Jeg frygter næsten, at en bestemt bruger dukker op her i tråden og fuldender farcen fra tidligere.


Redigeret af Skyhigh - 24-Juni-2020 kl. 23:00
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2020 kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af Skyhigh Skyhigh skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Sludder og vrøvl, det ved du godt, når du læser tråden. Se bare videoen der er linket til i tråden!


Eller noget........




Klaus

Jeg kan pludselig mærke en stærk migræne snige sig ind på mig... Igen. Jeg frygter næsten, at en bestemt bruger dukker op her i tråden og fuldender farcen fra tidligere.

LOL OMG Ja, det er lige det der mangler Wink
Til top
xcalibur Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2009
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcalibur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2020 kl. 12:38
Nej har ikke lige nogen anbefaling, tror heller ikke det er HDMI kablet. Apple TV plejer at advare om, hvis det kan se der er dårlig forbindelse/støj i HDMI kablet.
Og hvis det også er der ved 1080p/SDR så er det ikke noget med det at gøre.

Virker Waoo fint hvis du streamer på computer/tablet/andet? Syntes pilen langsomt peger mod et eller andet omkring Waoo setupet (app/forbindelse/whatever). Men har ikke lige et godt bud.
Til top
patrick-kri Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Juni-2020
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér patrick-kri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2020 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af xcalibur xcalibur skrev:

Nej har ikke lige nogen anbefaling, tror heller ikke det er HDMI kablet. Apple TV plejer at advare om, hvis det kan se der er dårlig forbindelse/støj i HDMI kablet.
Og hvis det også er der ved 1080p/SDR så er det ikke noget med det at gøre.

Virker Waoo fint hvis du streamer på computer/tablet/andet? Syntes pilen langsomt peger mod et eller andet omkring Waoo setupet (app/forbindelse/whatever). Men har ikke lige et godt bud.

Kører uden problemer på computer, chromecast, ipad og telefon. Men det virker bare underligt eftersom de skrev jeg var den eneste de havde hørt fra. 
Til top
patrick-kri Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Juni-2020
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér patrick-kri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2020 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af orm08 orm08 skrev:

Oprindeligt skrevet af patrick-kri patrick-kri skrev:

Et godt bud. Jeg har lige siddet og leget med det, men Waoo TV hakker stadig. Jeg burde vel skrive til Waoo og høre hvad de selv anbefaler at man indstiller på? Jeg har også lige tjekket TV indstillingerne. Jeg kan ikke finde noget der ikke står som det burde.

Og i øvrigt, hvis der er mistanke om at det kan være HDMI kablet, har du så anbefalinger til hvilke der burde virke?

Hvilket TV har du ?

Og streamer du til det fra andre kilder end AppleTV ?

Hmm, det er et Philips 58 tommer smart tv. Er det nok? Ellers kan jeg nok godt finde det præcise tv et sted.

Nej, der er en playstation koblet til også og så har jeg et fjernsyn mere på soveværeslet hvor en chromecast er koblet til. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu