recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows Phone mobil idag?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows Phone mobil idag?

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Windows Phone mobil idag?
    Sendt: 23-Juni-2020 kl. 11:42
Jeg fortryder lidt at jeg gav min Nokia Lumia 920 (tror jeg den hed) væk i sin tid. Men den var nu under alle omstændigheder måske for stor og klodset til min smag. Men ellers var den meget udmærket. Men kan man få en ny Windows Phone idag, eller findes de ikke mere? Jeg har ikke de store krav til en mobil. Den skal mest af alt blot kunne sms's og ringe / modtage opkald. Ret meget andet har jeg strengt taget ikke brug for. Men de fleste mobiler idag kan jo meget mere, så det er selvfølgeligt også fint nok. Jeg kigger også på Nokia's mobiler som erstatning for min nuværende Nokia X3-02.5, som er ved at være udtjent. Måske 5.1, 7.1, måske en "plus" model el.lign.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 11:44
Windows phone har de lagt i graven, så det er ikke længere en mulighed...
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 11:52
Ok. Ærgeligt nok, idéen var ellers god nok. Smile Det var også bare en tanke - så jeg fortsætter bare med at kigge på Nokia.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 12:41
det lyder som om du ville være tilfreds med den opdaterede udgave af den mest solgte Nokia.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

det lyder som om du ville være tilfreds med den opdaterede udgave af den mest solgte Nokia.

Er det ikke også den de danske soldater får, når de er udstationeret i De baltiske lande?

Venlig hilsen
KB
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

det lyder som om du ville være tilfreds med den opdaterede udgave af den mest solgte Nokia.

Er det ikke også den de danske soldater får, når de er udstationeret i De baltiske lande?

Det ved jeg ikke, jeg har ikke været der. Men den bruges vist en del til festival tlf fordi den holder strøm i en hel md.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 18:31
microsofts launcher er rent faktisk den mest downloadede android launcher, så hvis du køber en android telefon, kan du lægge den "skal" på, og så få noget der nærmer sig brugerfladen fra en windows phone. Ikke mindst kommer Microsoft SELV med en android telefon i slutningen af året (men bare rolig, den bliver ikke til billige penge). Så microsoft har opgivet windows phone og erkendt nederlaget. det er blandt andet en af årsagerne til at de har brugt en hel del energi på den app i windows 10 der hedder "min telefon" hvor du fuldkommen kan styre en android mobil via din pc. Og det er incl at ringe fra pc'en via app'en.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 19:03
Hej.

Interessant - mht. det med at kunne styre telefonen fra computeren. Det kan jeg faktisk også til en vis grad med min nuværende gamle. F.eks. kan jeg skrive sms via computeren når telefonen er sat til med USB kabel. Ikke fordi jeg har brugt det så meget, men det er i og for sig smart nok, fordi jeg alligevel sidder det meste af dagen foran min computer og arbejder.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 21:14
ja - det var også muligt med de gamle windows phones (trods alt "samme" OS) - men via min telefon, får du skærmen op på din mobil som et vindue på skrivebordet. Derfra har du så adgang til dine apps på telefonen.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 22:56
Ja det er en skam Windows phone ikke overlevet. Var selv glad for mine to jeg her haft. Nem simple brugerflade. Hurtig respons. Og det bedste keyboard man kunne få på mobil. Trist at udviklerne ikke så potentialet i det system
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 11:46
Hvis du vil have en Windows Phone kunne du kigge på:


Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 11:51
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hej.

Interessant - mht. det med at kunne styre telefonen fra computeren. Det kan jeg faktisk også til en vis grad med min nuværende gamle. F.eks. kan jeg skrive sms via computeren når telefonen er sat til med USB kabel. Ikke fordi jeg har brugt det så meget, men det er i og for sig smart nok, fordi jeg alligevel sidder det meste af dagen foran min computer og arbejder.

Dette kan du også med en android telefon, du skal bare bruge Googles sms program. Så kan du logge på en webside, og sende sms/mms den vej igennem. Ingen behov for kabler...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu