recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken robotstøvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken robotstøvsuger?

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 12:31
jeg er nu yderst tilfreds med Appen (har iphone) kan sagtens zoome osv. Bruger det fx når der skal laves en virtuel wall.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

jeg er nu yderst tilfreds med Appen (har iphone) kan sagtens zoome osv. Bruger det fx når der skal laves en virtuel wall.

Det samme her. Syntes også appen er ganske fin med zoom og det hele.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 14:44
app'en fungere rigtig godt på Iphone
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Du kan bare bruge remote til at tvinge den op på tæppet, så husker den det til næste gang ;)

Ift firmware ... det oplever jeg slet ikke. Har du set der er en gruppe på FB for dem med Roborock, måske du kan få hjælp der.


Vi har skiftet tæppet til et nyt i gråt. (smudstæppe i bryggers, så jeg kan ikke prøve med remote :-)

Takker, tjekker lige deres FB side.


Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 14:56
Men var der ikke tidligere stor kritik af appen, mens selve maskinen fik fin kritik.?

S6 er måske med en nyere app eller bedre hardware?

Nuvel - jeg lander på en S6 tror jeg. Umiddelbart en ret god maskine som i siger og andre reviews. Det vægter at den lige kan trække lidt vand over gulvet:).
Tak for inputs
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Men var der ikke tidligere stor kritik af appen, mens selve maskinen fik fin kritik.?

S6 er måske med en nyere app eller bedre hardware?

Nuvel - jeg lander på en S6 tror jeg. Umiddelbart en ret god maskine som i siger og andre reviews. Det vægter at den lige kan trække lidt vand over gulvet:).
Tak for inputs

Jeg ved ikke om appen er blevet kritiseret som sådan. Der var vist nogle problemer med at den ikke gemte maps, jeg kan ikke huske hvad problemet var.

Se evt en lidt sjov test her https://www.youtube.com/watch?v=-7BNZL2z6Wg
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 15:18
App'en er ikke specielt til støvsugeren, den er til alle deres smart devices.
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 19:55
eneste problem er konen føler sig truet da den tager job fra hende ;)
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

eneste problem er konen føler sig truet da den tager job fra hende ;)

Som gammel gulvmand, blir det aldrig tilfældet her;)
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 20:09
godt at høre :)
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 20:29
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

godt at høre :)

:)
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2020 kl. 08:34
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

eneste problem er konen føler sig truet da den tager job fra hende ;)

Her var det lige omvendt!
Konen var glad for at der endelig kom en robot der kunne tage bare lidt af hendes arbejde. Hos os er det mig der klipper græs og støvsuger. Det har vi en robot til. Til gengæld er det hende der vasker gulv, og det kan denne her så delvist varetage LOL
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu