recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mangler wifi i haven
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mangler wifi i haven

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2020 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Hej

Jeg mangler wifi i min have. Jeg har kigget på disse to extendere. Jeg har internet gennem Yousee og har Sagemcom fast 3890V2.



Jeg har kun brug for wifi og ikke ekstra porte.

Hvad tænker I?

På forhånd tak for hjælpen.

hvad har du i forvejen?
Jeg har Sagemcom fast 3890.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2020 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Hej

Jeg mangler wifi i min have. Jeg har kigget på disse to extendere. Jeg har internet gennem Yousee og har Sagemcom fast 3890V2.



Jeg har kun brug for wifi og ikke ekstra porte.

Hvad tænker I?

På forhånd tak for hjælpen.

hvad har du i forvejen?
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2020 kl. 10:42
Hej

Jeg mangler wifi i min have. Jeg har kigget på disse to extendere. Jeg har internet gennem Yousee og har Sagemcom fast 3890.



Jeg har kun brug for wifi og ikke ekstra porte.

Hvad tænker I?

På forhånd tak for hjælpen.


Redigeret af Basknudsen - 28-Juni-2020 kl. 10:59
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu