recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Panasonic DMP-BD50 Bluray afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Panasonic DMP-BD50 Bluray afspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JesperRou Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2009
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperRou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Panasonic DMP-BD50 Bluray afspiller
    Sendt: 06-Juli-2020 kl. 19:56
Hej,

Sælger min gamle afspiller, en Panasonic DMP-BD50.
Ganske fortrinlig afspiller, som kun blev udskiftet pga opgradering til 4K.

Den er regionsfri via en chip jeg selv har sat i. For DVD er det automatisk, men for BD skal der skiftes via remote.
Jeg kan desværre ikke huske hvordan, men det kan nok findes på nettet.

Den har ingen skader eller mangler.

Pris: 300, hvis afhentes i 8464 Galten.

Til top
Core Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Core Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 23:11
Den kan jeg godt bruge, såfremt vi kan finde den der onlineløsning.
Jeg bor i Hørning og kan afhente.
Anyone Who Says Size Doesn't Matter, Never Played A First Person Shooter. -Sophia Bush, Stay Alive, 2006
Til top
JesperRou Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2009
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperRou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2020 kl. 13:41
Jeg har lige skrevet til DVDirect (dem som havde bluraymods.com hvor jeg købte kittet) og spurgt om de har en guide. Skal nok skrive igen, når jeg får svar.

Til top
Core Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Core Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2020 kl. 15:47
Er der en sandsynlighed for at denne kan bruges?

Og i så fald, kan jeg evt. hente den i morgen?
Anyone Who Says Size Doesn't Matter, Never Played A First Person Shooter. -Sophia Bush, Stay Alive, 2006
Til top
JesperRou Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2009
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperRou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2020 kl. 17:14
Mig bekendt, så er det præcist den :)

Vi kan godt finde ud af noget i morgen.. send mig lige en pm så vi kan koordinere.
Til top
JesperRou Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2009
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperRou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2020 kl. 20:06
Solgt!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu