recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic plasma tv med ethernet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic plasma tv med ethernet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic plasma tv med ethernet
    Sendt: 11-Juli-2020 kl. 17:54
Har et Panasonic plasma tv fra 2010, jeg har fået foræret med tilslutning til ethernet. Når man nu ser på smartbørger, der er af ældre dato og deres browser, der tit ikke er sikre nok til at fx betale med kort eller til at få adgang til visse web sider, er det så en god ide at smide et ethernet kabel på tv'et og hvad kunne jeg evt få at se? 😊👀

Redigeret af javilha - 11-Juli-2020 kl. 18:21
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 18:15
Jeg tror du skal være meget heldig, hvis der overhovedet er nogen apps på Tv'et som stadig virker stadig virker.


Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 18:19
ok fint, der er blot en del tomme felter i menuen. Jeg tror jeg undlader at prøve. Tak for svar. 😊☀️
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2020 kl. 12:05
På mit Panasonic VT 50 plasma fra ca. 2011 er det kun netflix og youtube. Netflix interfacet er klart primitivt, men det virker da.
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2020 kl. 12:49
ok fint, men lige disse to, er lidt uinteressant for mig. Mener at Eurosport også har været tilgængelig her. Men kan godt se, at jeg ikke behøver at tilslutte kabel. 📺😊
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
ASKF Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2015
Sted: Ålborg, DK
Status: Offline
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ASKF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2020 kl. 15:51
Du kan da altid prøve at plugge den til og checke for opdateringer til systemet. Hvis den tidligere ejer ikke har gjort dette, kan der være en opdatering. Det er vel lidt nemmere end at søge på tv og software version.
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2020 kl. 16:36
det prøvede jeg, men det var det samme med at server ikke var fundet. Så jeg tror Panasonic har lavet det lidt om. Min router er måske for ny til tv'et. 
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2020 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

det prøvede jeg, men det var det samme med at server ikke var fundet. Så jeg tror Panasonic har lavet det lidt om. Min router er måske for ny til tv'et. 
Har du tjekket Panasonic hjemmeside for modellen og sw version?? 
Er der en USB port i TV der evt. kan bruges til opdatering? 
Mvh. JørgenT
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2020 kl. 18:11
tv'et har to stk USB porte, men så vigtigt er nu heller ikke for mig at få gang i ethernet indgangen. Til gengæld, vil jeg nok bruge en af disse to til at optage programmer på et tidspunkt. 📺🙃
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2020 kl. 10:13
GLEM alt om at bruge browseren i dit tv. Du vil føle dig sat 25 år tilbage i tiden og mange sider vil slet ikke fungere, da dit tv ikke har alle mulige tilføjelses programmer som skal få siderne til at fungere. 
Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2020 kl. 13:05
Husk, at Ethernet og internet er to forskellige ting...
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2020 kl. 16:34
Den indgang hedder nok også LAN i stedet og jeg vil også undgå problemer med tv'et, hvis jeg vælger at bruge det. Ville nu også bare vide, hvad jeg kunne få at se, hvis jeg tilsluttede LAN kablet. Men der står vist ethernet ved stikket, men er nok det samme.
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu