recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kalibreringer udført af butikken
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kalibreringer udført af butikken

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2020 kl. 13:58
Det skal være ét ord. Det er på engelsk at de to ord ville være adskilt.

Derudover synes jeg også, som nævnt, at overskriften bør være mere uddybende. For eksempel "Butikskalibreringer af TV holder ikke hvad de lover", eller noget i den retning :)
Til top
TV Kalibrering Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér TV Kalibrering Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2020 kl. 14:00
Modtaget, tak for din rettelse og konstruktive kritik, det er taget til efterretning :)
http://www.tv-kalibrering.dk
- Kalibrering af tv skærme og projektorer
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2020 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af TV Kalibrering TV Kalibrering skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af TV Kalibrering TV Kalibrering skrev:


... at det så ifølge nogen ikke er 100% grammatisk korrekt, det overlever vi nok alle sammen. 


Det er 100% forkert ifølge reglerne for dansk grammatik. Det er ikke en holdning; det er fakta.


Er det formuleringen der er direkte forkert ? Kan man så heller ikke skrive Butiks sælgere eller Butikssælgere ? Eller skal det være med lille b ? 

Der er INGEN i dette forum, som kan skrive korrekt! Så skriv du bare, hvad du har lyst til!!! JEG kan LOLGARANTRISSELOL heller ikke skrive korrekt! Har sikkert mine problemer med tegnsætning medvidere. 

Så folkens... Kom tilbage til det, tråden blev oprettet for: Kalibrering, eller manglen på samme, eller slet INGEN kalibrering...
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2020 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af TV Kalibrering TV Kalibrering skrev:

Modtaget, tak for din rettelse og konstruktive kritik, det er taget til efterretning :)


Jeg vil også lige tilføje, at jeg bestemt sætter pris på at få information fra professionelle om hvad disse butikskalibreringer rent faktisk er, og ikke er. Jeg var mistænksom fra starten, da jeg først erfarede at f.eks. Power tilbød kalibrering, og det ser ud til at det nærmest er værre end jeg havde regnet med. Det virker som om, at de skruer lidt på en enkelt indgang og så sender en rapport med fra en helt anden kalibrering, eller noget.

Godt jeg ikke behøver tænke over den slags i forhold til mit eget setup ;)

Redigeret af Naiera - 22-Juli-2020 kl. 14:01
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2020 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

JEG kan LOLGARANTRISSELOL heller ikke skrive korrekt! Har sikkert mine problemer med tegnsætning medvidere. 


Jeg er fuldstændig rådden til det der med komma

Redigeret af Naiera - 22-Juli-2020 kl. 14:23
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2020 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af TV Kalibrering TV Kalibrering skrev:

Modtaget, tak for din rettelse og konstruktive kritik, det er taget til efterretning :)

Og... Aner du hat af, hvordan filan overskriften ændres, så skal du gøre det i dit allerførste indlæg, som er det, du skrev da du oprettede tråden.
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2020 kl. 15:18
For mig at se er der kun en væsentlig grund til at nogle butikker ønsker at sælge deres baglokalekalibreringer og derfor kommer jeg ALDRIG til at købe et kalibreret tv hos nogle af dem
 
Der er nu ikke noget som at være den første til at åbne en kasse!!!

Kommaer og punktummer må du selv sætte for jeg gider ikke at blive mobbet fordi de er sat forkert



Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2020 kl. 15:36
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

For mig at se er der kun en væsentlig grund til at nogle butikker ønsker at sælge deres baglokalekalibreringer og derfor kommer jeg ALDRIG til at købe et kalibreret tv hos nogle af dem
 
Der er nu ikke noget som at være den første til at åbne en kasse!!!

Kommaer og punktummer må du selv sætte for jeg gider ikke at blive mobbet fordi de er sat forkert




Sådan - på alle punkterLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Skyhigh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juni-2016
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyhigh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2020 kl. 16:01
Oprindeligt skrevet af TV Kalibrering TV Kalibrering skrev:

Modtaget, tak for din rettelse og konstruktive kritik, det er taget til efterretning :)

Til hjælp fremover kan du forholde dig, at når 2 eller flere substantiver (navneord) følger hinanden, så skal de sammensættes -- i nærværende tilfælde følger, at én butik og én kalibrering bliver til 'butikskalibrering'.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2020 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

JEG kan LOLGARANTRISSELOL heller ikke skrive korrekt! Har sikkert mine problemer med tegnsætning medvidere. 


Jeg er fuldstændig rådden til det der med komma



Så er det da rart at se du komma her og tar det med et gram salt LOL
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2020 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

JEG kan LOLGARANTRISSELOL heller ikke skrive korrekt! Har sikkert mine problemer med tegnsætning medvidere. 


Jeg er fuldstændig rådden til det der med komma



Så er det da rart at se du komma her og tar det med et gram salt LOL
Cum grano salis = et gran salt = 0,0651 gram.


Redigeret af JeTex - 22-Juli-2020 kl. 20:03
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2020 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

JEG kan LOLGARANTRISSELOL heller ikke skrive korrekt! Har sikkert mine problemer med tegnsætning medvidere. 


Jeg er fuldstændig rådden til det der med komma



Så er det da rart at se du komma her og tar det med et gram salt LOL
Cum grano salis = et gran salt = 0,0651 gram.

PUNKTUM!!LOL

Men er der slet ingen der som mig, blot klarer sig med lidt farve- kontrast- og lysstyrkeindstillinger? Evt. også skarphed, støjreduktion og hva' har vi...


Redigeret af mnielsen - 23-Juli-2020 kl. 18:08
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu