recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dvd afspiller som cdafspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dvd afspiller som cdafspiller

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2020 kl. 20:31
Der skal da først og fremmest være frem og tilbage knapper og det er der sjældent på en dvd/blueray afspiller.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2020 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Der skal da først og fremmest være frem og tilbage knapper og det er der sjældent på en dvd/blueray afspiller.

Så må du på jagt efter en CD-spiller...

Hifi-klubben har én, men så skal du af med omkring 2 af de lange:

Og den kan fåes sort.


Redigeret af mnielsen - 24-Juli-2020 kl. 20:37
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2020 kl. 20:42
Der bare så mange brugte cdafspiller og den skal være støjsvag og have digital udgang, dem der koster under 500kr er ofte billige cdafspiller (uden garanti) eller 20-25år gamle.

Udvalget  er stort og det sjældent at man kan skille skidt fra kanel

Sort, digital udgang og alt skal virker normalt (lumatron,denver,medion og andre lignede mærker har ingen interesse), max 500kr.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2020 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Der skal da først og fremmest være frem og tilbage knapper og det er der sjældent på en dvd/blueray afspiller.

Så må du på jagt efter en CD-spiller...

Hifi-klubben har én, men så skal du af med omkring 2 af de lange:

Og den kan fåes sort.

En cdafspiller til 2000kr har bare så mange lydmæssige (analoge) ting som jeg ikke har brug for, da jeg har en dac jeg bruger til min cdafspiller .

Min denon DCD 485, spiller ikke altid en cd med det samme og åbner og lukker ofte når jeg vil skifte cd ellers fungere den som den skal, den var også billig.

Jeg fandt ellers en brugt denon, da sælger havde skrevet prisen incl fragt skrev jeg få min senere navn og adresse og så videre, fik intet svar tilbage.

Brugt som allerede nævnt, er udvalgt stort, også under 500kr, men jeg aner intet om kvaliteten.
 


Redigeret af gasolin - 24-Juli-2020 kl. 20:52
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2020 kl. 20:59
Spørg brugeren her, om han stadig har sin LG HR550C: https://forum.recordere.dk/noget-vrd-lg-hr550c_topic134821.html Den har da knapper - disse befinder sig bag frontdækslet. Men den er STOR!
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2020 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Spørg brugeren her, om han stadig har sin LG HR550C: https://forum.recordere.dk/noget-vrd-lg-hr550c_topic134821.html Den har da knapper - disse befinder sig bag frontdækslet. Men den er STOR!

Seriøst, en til slag annonce fra 2014 ?


Redigeret af gasolin - 24-Juli-2020 kl. 21:08
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2020 kl. 21:15
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2020 kl. 22:09
Man kan - bogstaveligt talt - drukne sig i CD afspillere i genbrugsbutikker og lign. til 50-100kr - også gode afspillere.
Til top
itjf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér itjf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2020 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Sort, digital udgang og alt skal virker normalt (lumatron,denver,medion og andre lignede mærker har ingen interesse), max 500kr.
Når du ikke vil betale for en ny, så kig i DBA, lige nu er der over 500 til salg. Så kan du selv se om farven er rigtig, de rigtige knapper og om der er digitale udgange.


Redigeret af itjf - 24-Juli-2020 kl. 22:17
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2020 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Man kan - bogstaveligt talt - drukne sig i CD afspillere i genbrugsbutikker og lign. til 50-100kr - også gode afspillere.

Har ikke fundet nogen i mine lokale genbrugsbutikker

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2020 kl. 23:33
Fandt lidt, så det kan godt lade sig gøre




Daam den ser pæn ud,forstår bare ikke hvorfor der er en blæsere https://www.dba.dk/blu-ray-afspiller-denon/id-1069122776/


Redigeret af gasolin - 24-Juli-2020 kl. 23:43
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2020 kl. 03:46
Jeg har en Denon DVD-1930 i overskud. Sort, inklusive fjernbetjening.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu