recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dansk musik på YouTube LUKKES!! (Sniksnak tilladt)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dansk musik på YouTube LUKKES!! (Sniksnak tilladt)

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked Baglæns sortering
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2020 kl. 09:49
Man kan følge pressemødet på Ekstra Bladet: https://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article8221802.ece 
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2020 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

må tilstå jeg er lettere splittet over det.
1. Jeg kan vitterlig ikke udstå koda. Deres "såkaldte" rettigheder på vegne af musikerne er en joke uden lige. De er mere interesseret i at hytte deres eget skind, og aftalerne for musikerne er som regel lort i forhold til hvad koda og musikselskaberne får ud af det.
2. jeg kan i den grad godt forstå YT vil lave en "samlet" løsning på tværs af landegrænserne i norden. Alene det faktum at alt er så afgrænset på landeniveau er fuldkommen latterligt, og er en af hovedårsagerne til at film, video, musik etc kommer så sent til DK. Fordi alle skal forhandle med gud og hver mand i samtlige lande hver for sig.
3. er ked af at musikerne taber på det her. Men det er nok på tide man gør lidt op med de totalt antikverede forretningsgange som især musikbranchen desperat forsøger at holde ved fordi der sidder nogle helt oppe i toppen der skal have deres kokain og ferrarier og ellers bare udnytte unge talenter på det groveste.

HELT og aldeles fuldstændigt enig!!!!
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2020 kl. 22:05
må tilstå jeg er lettere splittet over det.
1. Jeg kan vitterlig ikke udstå koda. Deres "såkaldte" rettigheder på vegne af musikerne er en joke uden lige. De er mere interesseret i at hytte deres eget skind, og aftalerne for musikerne er som regel lort i forhold til hvad koda og musikselskaberne får ud af det.
2. jeg kan i den grad godt forstå YT vil lave en "samlet" løsning på tværs af landegrænserne i norden. Alene det faktum at alt er så afgrænset på landeniveau er fuldkommen latterligt, og er en af hovedårsagerne til at film, video, musik etc kommer så sent til DK. Fordi alle skal forhandle med gud og hver mand i samtlige lande hver for sig.
3. er ked af at musikerne taber på det her. Men det er nok på tide man gør lidt op med de totalt antikverede forretningsgange som især musikbranchen desperat forsøger at holde ved fordi der sidder nogle helt oppe i toppen der skal have deres kokain og ferrarier og ellers bare udnytte unge talenter på det groveste.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2020 kl. 21:14
Se mere her - RIGTIGT ØV!!!! https://www.bt.dk/musik/alt-dansk-musik-fjernes-fra-youtube 

Redigeret af mnielsen - 31-Juli-2020 kl. 17:30
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu