recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dansk musik på YouTube LUKKES!! (Sniksnak tilladt)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dansk musik på YouTube LUKKES!! (Sniksnak tilladt)

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2020 kl. 23:35
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Der var ellers meget snak om at lukningen gælder både YouTube og YouTube Music. Men indtil videre har jeg kun oplevet det på YouTube. De samme numre som er blokeret på videotjenesten virker fint på musiktjenesten, når jeg prøver.

Har du så, som en anden bruger, betalt via et andet land, samt bruger VPN?

Ja, men jeg bruger jo ikke VPN når jeg lytter. Det var kun den ene gang ved oprettelse af abonnement. Og hvis det var derfor, så burde det jo have samme effekt på videotjenesten, da jeg jo også betaler til den, for at slippe for reklamer. Jeg har ikke kun YouTube Music, jeg har YouTube Premium.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1742
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2020 kl. 08:16
Nu har jeg testet forskellige danske musik video'er, og ikke nogle af dem jeg har ramt, er blokeret? 

Nu fandt jeg noget. Med Mads Lander, så det er vel egentlig også ok. LOL


Redigeret af RuneH - 17-August-2020 kl. 08:19
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2020 kl. 21:06
Hver gang der kommer noget dansk musik på min afspilnings liste køre den automatisk hen til noget andet og skriver noget om ophavsrettighederne, men har selvfølgelig heller ikke premium abonnent, ved ikke om det har noget at sige.. Overvejer kraftigt en anden musik tjeneste, selvom jeg er blevet ret glad for YouTube music 👌 den er god til at finde noget jeg gider høre på min mix tape liste ud fra mine anbefalinger 😊
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2020 kl. 18:34
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu