recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Pioneer SC-LX71 receiver (Solgt)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Pioneer SC-LX71 receiver (Solgt)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Pioneer SC-LX71 receiver (Solgt)
    Sendt: 02-August-2020 kl. 15:51
Hej,

Ovenstående sælges. Skal afhentes. Den virkede helt fint da den blev pensioneret for et år siden, og har siden da stået og hygget sig under et tæppe. Den har en halv-kraftig ridse på displayet, som man måske kan se på et af billederne.

Byd, køb, afhent.



PS: Jeg har tidligere haft en salgsannonce for denne receiver, men jeg kan simpelthen ikke finde den - derfor den nye.

PPS: Ja, jeg er verdensmester i at tage billeder.

Redigeret af elendil - 29-August-2020 kl. 11:45
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2020 kl. 16:25
*bump*
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2020 kl. 13:09
Jeg googlede lidt efter den, og fandt faktisk en rigtig god brugeranmeldelse på recordere:


Det er dog ikke en for mig, men tænkte at det kunne gavne dit salg @elendil
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2020 kl. 14:32
Tak for det. Det er værdsat.
Til top
Stroyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stroyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2020 kl. 15:43
Hva' ska' æ'n kost? :-)
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2020 kl. 22:25
Min gamle annonce havde et bud på 1000 kr, mener jeg, men han kunne ikke afhente, og så døde det.
Den bliver jo ikke mere værd, så hvis vi lader det være annonceprisen, så hit me med et fornuftigt bud og lad os se.
Til top
Stroyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stroyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2020 kl. 09:25
Jeg vil gerne give dig 1000kr for den - Er den stadig lokaliseret i  Lille Skensved?
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2020 kl. 09:35
It's yours.

Ja, den er i Lille Skensved.

Jeg er tilsyneladende ret dårlig til at skrive annoncer, så bare så vi forstår hinanden:
- Der er ikke kasse med
- Der medfølger strømkabel, målemikrofon, manual og fjernbetjening
- Der er en halv-kraftig ridse på displayet, som jeg tror man lægger mærke til. Jeg har ikke opdaget den, før jeg tog billede til annoncen, men den er altså til at se. Hvis du ikke bor langt væk, kan du jo evt. selv vurdere det. Der er ikke købstvang.

Til top
Stroyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stroyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2020 kl. 10:03
SATANS!

Jamen - jeg vil faktisk gerne købe den uanset.

- Kasse er ligemeget for mig
- De væsentligste ting medfølger - det er fint
- Ridse på display betyder ikke noget - Jeg har masser unger rendende rundt som alligevel fedter og "smadre" alting - Det er mere lyden jeg er interesseret i - Det er som om min nuværende receiver ikke kan ordentlig trække mine højtalere når der bliver skruet lidt op så vil godt lige prøve med lidt mere power.

Jeg prøver lige at undersøge ift. fragt (kender nogen som bor på Sjælland og har også kollegaer som ind i mellem kommer til Jylland)
Alternativt - Du har vel ikke planlagt nogen tur til Vestjylland?


Redigeret af Stroyer - 10-August-2020 kl. 10:10
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2020 kl. 12:39
Det er fint.

Jeg har ingen jyllandsture planlagt, desværre.

Det haster fra min side ikke mere end det jager. Jeg vil bare være træt af at have holdt på den i nogle måneder, og du så alligevel ikke skal have den. Men det kræver jo også først, at andre melder sig på banen, så is på.
Til top
Stroyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stroyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2020 kl. 12:46
Jeg har gravet lidt og jeg tror jeg kommer frem med en løsning inden længe.

Smid mig gerne lige en p.m. med dine oplysninger så vi kan aftale lidt nærmere.

Jeg kan evt. også lige overføre et lille afdrag til dig som tegn på at interessen er der.
Har ofte ting til salg på dba osv. og folk er generelt så hamrende useriøse og det pisser mig vildt af.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2020 kl. 19:00
Jeg har sendt dig en PB.

Du betaler bare, når du får den. Jeg sætter sjældent ting til salg på DBA, fordi jeg ikke gider bøvlet for "småpenge".
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu