recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S:Panasonic TX-50G20 plasmaskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S:Panasonic TX-50G20 plasmaskærm

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S:Panasonic TX-50G20 plasmaskærm
    Sendt: 02-August-2020 kl. 15:57
Hej,

Jeg har haft sådan en stående noget tid. Foden er smidt ud. Et vægbeslag kan muligvis medfølge, hvis jeg kan finde det.
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2020 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Hej,

Jeg har haft sådan en stående noget tid. Foden er smidt ud. Et vægbeslag kan muligvis medfølge, hvis jeg kan finde det.

Du mangler noget meget væsentligt på dine to opslag her, nemlig pris på varen?
Mvh.

Casper
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2020 kl. 20:01
Det er fordi jeg ikke aner hvad prisen er. Umiddelbart kan den ikke være ret høj længere, men jeg tror heller ikke jeg er der, hvor jeg vil give det væk endnu.

Grunden til jeg ikke tidligere har sat TVene til salg er dels at jeg er pivringe til at få taget mig sammen, men også at det er rart at have, hvis nu primær-TVet går i stykker.

Nu er jeg dog blevet træt (nok) af, at have dem stående op ad væggen.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2020 kl. 11:46
*bump*
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu