recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefaling Qi lader
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefaling Qi lader

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefaling Qi lader
    Sendt: 06-August-2020 kl. 09:26
Er der nogen der kan anbefale nogle gode Qi lader til Apple iPhone og Air pods pro?
Hvad bruger i? Jeg kan ikke finde ud af hvad man skal se efter. Det er 5w og 10W.

Prisen går fra 99 helt op til 399. Det er til konfirmation så det skal være noget ordentligt grej.

Skal lige nævnes der er tale om en Qi bordlader.


Redigeret af LofterPalle - 06-August-2020 kl. 09:28
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2020 kl. 09:28
Slet: Db post.

Redigeret af LofterPalle - 06-August-2020 kl. 09:34
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2020 kl. 08:31
Er der slet ikke nogen der bruger Qi lader?
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2020 kl. 09:26
Jeg brugte denne på et tidspunkt:

https://www.mobilcovers.dk/products/baseus-smart-3i1-wireless-charger-til-apple-watch-smartphones-airpods-sort?gclid=CjwKCAjw4MP5BRBtEiwASfwALzCEtuKOv-lBv6pfUld6Ti1u8B2llV0BnhTfdXoqVLlXyahnaugGMxoCys4QAvD_BwE

Men den virker ikke særlig godt til Apple Watch, da uret frakobler/tilkobler hele tiden og så står det og siger en lyd.

Da konen så også fik en mobil med trådløs oplader bruger jeg denne, for så kan vi oplade 2 telefoner adgangen:


Ligger min Iphone på den om aften og så er den klar når jeg står op.



Redigeret af PerW - 10-August-2020 kl. 09:36
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2020 kl. 09:37
Hvordan er ladetiden sammenlignet med alm. lader?

Er det korrekt forstået telefonen skal ligge ret præcist på pladen før telefonen kan lade?


Redigeret af LofterPalle - 10-August-2020 kl. 09:39
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2020 kl. 09:42
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2020 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Er der slet ikke nogen der bruger Qi lader?

Jo, men kun i bilen, hvor den er indbygget i rummet foran gearstangen....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2020 kl. 11:19
Det er måske ikke anvendt i hjemmet?
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2020 kl. 11:45
Jeg bruger kun Anker produkter, og deres Wireless chargers funker bare rigtigt godt og stabilt.


dog købte jeg denne her til soveværelset (natbordet) hos Humac i weekenden - Den dækker mit nat behov.



Redigeret af hummelmose - 10-August-2020 kl. 11:47
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2020 kl. 12:09
Det nogle gode forslag.
Den fra Humac, har du bemærket det me at telefonen skal ligge ret præcist på pladen før telefonen kan lade?
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2020 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Det nogle gode forslag.
Den fra Humac, har du bemærket det me at telefonen skal ligge ret præcist på pladen før telefonen kan lade?

De skal jo altid ligge præcist, men ikke mere eller mindre end andre. Hvis du køber en stander, så er det lettere at placere dem præcist, men jeg har en Pro Max watch og AirPods Pro, og de ligger fint fast når de først er lagt på plads. Jeg plejer først at slippe når den giver et beep.


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2020 kl. 14:51
Jeg bruger den fra SackIt, der er os indbygget powerbank


edit:

Dog skal man sjældent købe fra deres egen hjemmeside. Da de er temmelig dyre kontra andre forhandlere.



Redigeret af Kallespears - 11-August-2020 kl. 14:53
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu