recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste soundbar ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste soundbar ?

 Besvar Besvar Side  <1 23456>
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2020 kl. 23:19
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Jeg ved godt zensor ikke er de bedste det siger ikke de er. Men jeg siger at de hører blandt de gode.


Dali Zensor 1 er en rigtig fin entry level højttaler - thats it.


Klaus
suk. Pris mæssigt ja. Men lyd mæssigt nej, når de kan spille op imod højtalere der er dobbelt så dyre. Dali dygtige til deres håndværk. Danskere er generelt gode til at producere den slags

Redigeret af T-Duck - 14-August-2020 kl. 23:25
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2020 kl. 23:43
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

suk.

Du behøves ikke at sukke.

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Pris mæssigt ja. Men lyd mæssigt nej, når de kan spille op imod højtalere der er dobbelt så dyre.


"Dobbelt så dyre" af 1600 kroner for et sæt højttalere er stadig "entry level HiFi".

Gå en tur ned i den lokale HiFI klub og lån et sæt Dali Opticon 2 med hjem. Kan du ikke høre forskel på dem og dine Zensor 1, er der noget alvorligt galt med din hørelse.



Klaus


Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2020 kl. 23:52
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

suk.

Du behøves ikke at sukke.

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Pris mæssigt ja. Men lyd mæssigt nej, når de kan spille op imod højtalere der er dobbelt så dyre.


"Dobbelt så dyre" af 1600 kroner for et sæt højttalere er stadig "entry level HiFi".

Gå en tur ned i den lokale HiFI klub og lån et sæt Dali Opticon 2 med hjem. Kan du ikke høre forskel på dem og dine Zensor 1, er der noget alvorligt galt med din hørelse.



Klaus




Hvorfor skal i smadre OP spørgsmål, med jeres tissemands måling. Hold jer dog til topic.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2020 kl. 23:57
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Hvorfor skal i smadre OP spørgsmål, med jeres. Hold jer dog til topic.


Om man bruger HD lyd eller ej, er der stadig forskel på soundbars, så en påstand der lyder "når du ikke får HD lyd, er det lige meget, hvad du køber" kommer ikke til at stå uden kommentarer fra min side.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 01:12
kallespears.  Tak for input.    Sonos arc lyder også god tænker jeg.   Findes der nogle rabatkode til den
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 07:19
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

suk.

Du behøves ikke at sukke.

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Pris mæssigt ja. Men lyd mæssigt nej, når de kan spille op imod højtalere der er dobbelt så dyre.


"Dobbelt så dyre" af 1600 kroner for et sæt højttalere er stadig "entry level HiFi".

Gå en tur ned i den lokale HiFI klub og lån et sæt Dali Opticon 2 med hjem. Kan du ikke høre forskel på dem og dine Zensor 1, er der noget alvorligt galt med din hørelse.



Klaus


Klaus hvorfor blander du næsten 4 gange så dyrt udstyr ind i diskussionen? Jeg har aldrig sagt at zensor er på højde med opticon. Jeg har kun sagt bl.a hvad jeg selv har lyttet til da jeg skulle vælge en serie i sin tid og hvad der har været af anmeldelser, af de måler så med dobbelt så dyrt udstyr ikke andet.
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 07:22
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

suk.

Du behøves ikke at sukke.

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Pris mæssigt ja. Men lyd mæssigt nej, når de kan spille op imod højtalere der er dobbelt så dyre.


"Dobbelt så dyre" af 1600 kroner for et sæt højttalere er stadig "entry level HiFi".

Gå en tur ned i den lokale HiFI klub og lån et sæt Dali Opticon 2 med hjem. Kan du ikke høre forskel på dem og dine Zensor 1, er der noget alvorligt galt med din hørelse.



Klaus





Hvorfor skal i smadre OP spørgsmål, med jeres tissemands måling. Hold jer dog til topic.
du må spørger Klaus. For han skal altid , altid forplumre mine svar, så mine svar bliver mis vildledende.
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 08:02
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

suk.

Du behøves ikke at sukke.

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Pris mæssigt ja. Men lyd mæssigt nej, når de kan spille op imod højtalere der er dobbelt så dyre.


"Dobbelt så dyre" af 1600 kroner for et sæt højttalere er stadig "entry level HiFi".

Gå en tur ned i den lokale HiFI klub og lån et sæt Dali Opticon 2 med hjem. Kan du ikke høre forskel på dem og dine Zensor 1, er der noget alvorligt galt med din hørelse.



Klaus





Hvorfor skal i smadre OP spørgsmål, med jeres tissemands måling. Hold jer dog til topic.

Welkommen til Tissemands Forum !
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 08:05
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

kallespears.  Tak for input.    Sonos arc lyder også god tænker jeg.   Findes der nogle rabatkode til den

Hvis du har noget gammel S1 Sonos udstyr kan du få rabat.
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 10:25
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Klaus hvorfor blander du næsten 4 gange så dyrt udstyr ind i diskussionen?

Fordi du sukker af mig, når jeg påpeger st det du påpeger som “gode højttalere” er begynder HiFi højttalere.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

du må spørger Klaus. For han skal altid , altid forplumre mine svar, så mine svar bliver mis vildledende.

Nej, det klarer du selv!

Faktisk nogen gange meget bedre end du selv aner.
 Jeg har lavet en ny optagelse optaget med 30hz og 60 ms lukke tid”



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 10:45
tag den i pm.   Får konstant beskeder på mail.  Er i ved at hjælpe - eller ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu