recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste soundbar ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste soundbar ?

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Klaus hvorfor blander du næsten 4 gange så dyrt udstyr ind i diskussionen?

Fordi du sukker af mig, når jeg påpeger st det du påpeger som “gode højttalere” er begynder HiFi højttalere.


Klaus
øh ja. Tjek anmeldelser igen. Eller prøv lige at CEO hos ps audio.
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

tag den i pm.   Får konstant beskeder på mail.  Er i ved at hjælpe - eller ?
undskyld, jeg prøvet at hjælpe dig med at ud fra din musik og film kilde, behøves du ikke at kigge efter noget dyrere end arc. Men Klaus begyndte sin sædvanlige hetz imod mig, da hans holdning er den eneste der er den rigtige
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 12:26
ok tak for hjælpen.   Blev bare oversvømmet af beskeder der ikke havdE noget med emnet at gøre.  Tak for tippet på arc
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

ok tak for hjælpen.   Blev bare oversvømmet af beskeder der ikke havdE noget med emnet at gøre.  Tak for tippet på arc
og det beklager jeg. Velbekomme
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

ok tak for hjælpen.   Blev bare oversvømmet af beskeder der ikke havdE noget med emnet at gøre.  Tak for tippet på arc

Det er bare lodret forkert at sige at man ikke får noget ud af at købe en bedre soundbar end arc, fordi man ikke har tilgængelighed til HD lyd.

Du har kun adgang til 95 oktan benzin, så der er ikke grund til at købe andet end en Skoda.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

ok tak for hjælpen.   Blev bare oversvømmet af beskeder der ikke havdE noget med emnet at gøre.  Tak for tippet på arc


Det er bare lodret forkert at sige at man ikke får noget ud af at købe en bedre soundbar end arc, fordi man ikke har tilgængelighed til HD lyd.

Du har kun adgang til 95 oktan benzin, så der er ikke grund til at købe andet end en Skoda.



Klaus
er det lodret forkert at de debatter vi to har været med når folk har sagt de ikke kunne hører forskel på dolby digital plus og HD lyd, og det viser sig at de har brugt Apple tv og Sound bare under 10.000 kr.? Og du har været end af dem der er pipet at man ikke kunne hører forskel

Redigeret af T-Duck - 15-August-2020 kl. 13:35
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 13:57
Min pointe er at Apple tv fucker med lyden et sted på vej ud af HDMI stikket, der gør at uanset hvor godt et lydudstyr man har kan man ikke hører forskel på HD lyd og dolby digital+. Så derfor skriver jeg det som jeg gør. For hvis du ville kunne hører forskel skal skal vi op i bitstream af HD lyd ned til lyd setup'et
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 14:41
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Min pointe er at Apple tv fucker med lyden et sted på vej ud af HDMI stikket, der gør at uanset hvor godt et lydudstyr man har kan man ikke hører forskel på HD lyd og dolby digital+.

Og min pointe er at selvom man ikke har en HD lydkilde, kan man sagtens få noget ud af at købe et bedre anlæg/soundbar.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

kallespears.  Tak for input.    Sonos arc lyder også god tænker jeg.   Findes der nogle rabatkode til den

Hvis du har noget gammel S1 Sonos udstyr kan du få rabat.

Ja man skal bare være lidt heldig på DBA eller Facebook market, Købte en Sonos Connect Gen 1 til 500,- hvor trade up ikke var brugt.
Skal bruges på Sonos ARC Bundle til lidt over 10K når vi kan få vores feriepenge. Ca 5000,- sparet Clap (4709,- for at være helt præcis)


Redigeret af henriksommer - 15-August-2020 kl. 15:43
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

ok tak for hjælpen.   Blev bare oversvømmet af beskeder der ikke havdE noget med emnet at gøre.  Tak for tippet på arc


Det er bare lodret forkert at sige at man ikke får noget ud af at købe en bedre soundbar end arc, fordi man ikke har tilgængelighed til HD lyd.

Du har kun adgang til 95 oktan benzin, så der er ikke grund til at købe andet end en Skoda.



Klaus
er det lodret forkert at de debatter vi to har været med når folk har sagt de ikke kunne hører forskel på dolby digital plus og HD lyd, og det viser sig at de har brugt Apple tv og Sound bare under 10.000 kr.? Og du har været end af dem der er pipet at man ikke kunne hører forskel

Det kan godt være at man ikke kan høre forskel på HD og HD+ på højtaler 1, men det er ikke det samme som at man ikke kan høre forskel på HD på højtaler 1 og højtaler 2
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2020 kl. 00:35
Forzajuve.
Inden du køber noget, så gør dig selv den tjeneste, og find en forhandler af Dynaudio Music 7, så du i det mindste har lyttet til den, inden du træffer en beslutning. Den er klasser bedre, end Sonos.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2020 kl. 12:44
ok det vil jeg prøve.    Dejligt med nogle tips
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu