recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Lenovo T480 SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Lenovo T480 SOLGT

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2020 kl. 20:04
Kan du ikke bare lægge billedet op her på siden? Og så specs på grafikkort. Det er ret bestemmende for prisen.
Til top
tchris Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tchris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2020 kl. 20:22
Ok, tak for info
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2020 kl. 18:43
Tak for billederne, de er STORE og afslørende. Vil du mene den Lenovo du har til salg er bedre end den jeg har fundet til ca 5,5k?
Til top
tchris Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tchris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2020 kl. 19:15
Afslørende?
...om den jeg har til salg, er bedre end en bærbar, du kan finde på nettet er vel sagen uvedkommende og irrelevant.
Den er til salg og folk kan byde på den (jeg har ikke sat en fastpris), og iøvrigt så er der forskel, derfor er T480 også dyrere end E495 d.d. og ikke sammenlignelig.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2020 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af tchris tchris skrev:

Afslørende?
...om den jeg har til salg, er bedre end en bærbar, du kan finde på nettet er vel sagen uvedkommende og irrelevant.
Den er til salg og folk kan byde på den (jeg har ikke sat en fastpris), og iøvrigt så er der forskel, derfor er T480 også dyrere end E495 d.d. og ikke sammenlignelig.
Ja billederne “afslører” at standen er fin.
Prøver bare på at spore mig ind på hvad det er for en maskine. Ingen oplysninger om grafikkort?
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2020 kl. 20:15
Kan du ikke bare skrive model nummeret på maskinen?
Til top
tchris Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tchris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2020 kl. 20:31
Det er skrevet i først post, jeg har rettet til. Det er et FHD 14" W10P
Til top
Eeyore Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eeyore Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2020 kl. 09:08
FHD 14" W10P er ikke modelnummeret men står for Full HD 14" Windows 10 Pro. Modelnummeret plejer at stå på et klistermærke eller graveret direkte ind i bunden på maskinen.


Redigeret af Eeyore - 21-August-2020 kl. 09:09
Til top
tchris Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tchris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2020 kl. 09:56
Det er jeg med på, men der står ikke et serienummer på bagsiden.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2020 kl. 10:42
Model/type nr står under batteriet.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2020 kl. 11:04
Jeg er ganske sikker på, at der er tale om en "standard"-model. Dvs med standard panel (~55% SRGB, 250 nits) og onboard grafikkort (Intel 620). Virksomheder køber sjældent opgraderede paneler eller modeller med dedikerede grafikkort, medmindre en workstation skal bruges til CAD eller andre grafiktunge applikationer.
Til top
tchris Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tchris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2020 kl. 11:21
Det tror jeg du har ret i.
Det er nu ikke en virksomhed der har købt PC'en😉


Redigeret af tchris - 21-August-2020 kl. 11:22
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu