recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lav popcorn som i biografen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lav popcorn som i biografen

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lav popcorn som i biografen
    Sendt: 11-September-2020 kl. 21:37
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2020 kl. 17:31
JørgenT - Ganske enkelt en af de mest geniale. - Ligesom Kai Løvrings monologer :-) Elsker den hvor han stikker konen 3 stykker sæbe. så kan hun bruge det hvor hun vil - fordi hun ønskede sig noget til hovedet, halsen og hænderne.

:-)
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2020 kl. 12:32
Måske, længe siden jeg har hørt den. 
Men bare for at påpege at hvor der er en vilje og lidt fantasi kan alt lade sig gøre. LOL
Mvh. JørgenT
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2020 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Gryden kan du så også koge kartofler i, det vil jeg sq gertne se en gør i en popcorn maskine LOL
Har du aldrig hørt Jørgen Ryg monologen Enlig Far? Big smile



Jow den kender jeg godt, men var det ikke et tin askebæger han kogte sine redekams skrællede kartofler i ?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2020 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Gryden kan du så også koge kartofler i, det vil jeg sq gertne se en gør i en popcorn maskine LOL
Har du aldrig hørt Jørgen Ryg monologen Enlig Far? Big smile

Mvh. JørgenT
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2020 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

@Kasper_j - og en gryde koster ligeså meget! - og så skal man endda have komfuret med også. - Den her kan man rent faktisk have stående i bio'en hvis det endelig skulle være (især for dem som har en rigtig hjemmebio som ikke lige er i nærheden af stuen eller køkkenet.)




Gryden kan du så også koge kartofler i, det vil jeg sq gertne se en gør i en popcorn maskine LOL
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2020 kl. 10:46
@Kasper_j - og en gryde koster ligeså meget! - og så skal man endda have komfuret med også. - Den her kan man rent faktisk have stående i bio'en hvis det endelig skulle være (især for dem som har en rigtig hjemmebio som ikke lige er i nærheden af stuen eller køkkenet.)

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2020 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Pænt dyrt, for noget enhver gryde med låg kan gøre.


Det kræver ud over en gryde med låg, vel også en kogeplade af en slags?


Klaus
(som ind i mellem laver popcorn på weberen, der kan man lave en stor portion!)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2020 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

var et smut på proshops hjemmeside, og så havde de rent faktisk den her liggende som en del af deres "afterparty" i forbindelse med deres 25 års fødselsdag.




Pænt dyrt, for noget enhver gryde med låg kan gøre.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2020 kl. 07:31
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Vedr. kokosolie - så er der rimelig stor forskel på dem. Fik engang købt en økologisk og mine popcorn smagte virkeligt igennem af kokos bagefter - hvilket jo ikke lige var meningen. 

"Coco Pops"???? Tongue
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
ZkiiFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZkiiFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2020 kl. 07:31
Oprindeligt skrevet af keldp keldp skrev:

Jeg købte en i går Clap den er jo super god.Hvad heder det chili-krydderi du bruger.
Piri Piri BBQ Seasoning. (Den jeg bruger er nogle år gammel :P, sig det ikke til nogen :D)
Købte den i en grænsebutik i Tyskland.
Det er den her:

Og ja, den er i al sin enkelthed skide smart!
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2020 kl. 07:07
Oprindeligt skrevet af ZkiiFreak ZkiiFreak skrev:

Må istemme, at det nok ikke handler så meget om maskinen, men mere fremgangsmåden. Personligt bruger jeg Lékué Popcorn Maker - en genial dims til mikroovnen.
Her kan du selv vælge olie eller ej, tilsætte diverse andre stoffer. Jeg er specielt glad for noget chili-krydderi at poppe dem i, men det er en smagssag ;)
Den er lige så let som almindelige mikropopcorn, den har bare ikke alle de der stoffer, som indpakningen til mikropop ellers indeholder. Altså også miljøvenlig! 
Og så er løse popcorn VÆSENTLIGT billigere end mikropops.
Jeg købte en i går Clap den er jo super god.Hvad heder det chili-krydderi du bruger.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu