recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger en god/stabil og kompakt BD afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger en god/stabil og kompakt BD afspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MikeD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-August-2008
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MikeD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søger en god/stabil og kompakt BD afspiller
    Sendt: 08-September-2020 kl. 22:59
Hej

Ønsker inspiration til køb af en god/stabil og kompakt BD afspiller, gerne med USB indgang. 

Det er til et lidt ældre Samsung TV, hvorfor jeg havde tænkt at afspilleren skulle være en Samsung også. Så kunne man måske opnå fordele i forhold til fjernbetjening mv. 

Men det ser ikke rigtigt ud til at Samsung laver BD afspillere mere. Jeg havde kig på den 4500 modellen, men den ser også ud til at brugerne har indrapporteret software fejl i stort tal.

Så hvad kan I anbefale...?

På forhånd tak. 


Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2020 kl. 06:14
Samsung er stoppet med at producere og sælge Blu-ray-afspillere pga. det skrumpende marked. 

Jeg synes, at Panasonic laver fine Blu-ray-afspillere til prisen. Hvis du vil "fremtidssikre" dig en smule så kan man også få fingre i en Sony UHD Blu-ray-afspiller til 999 kr. i denne uge. Den kan naturligvis også rotere DVD og normal Blu-ray.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2020 kl. 06:15
PS: Og der er i øvrigt mange problemer med Samsungs Blu-ray-afspillere. For nylig gik et meget stort antal af deres Blu-ray-afspiller verden over i sort på samme tidspunkt: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1593604350
Til top
MikeD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-August-2008
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MikeD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2020 kl. 21:01
Tak for svar. 
Ja, synes nok jeg læste noget med det kollektive nedbrud af Samsung BD afspillere. 

Mener du den Sony UBP-X500? På bud til 999,-?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2020 kl. 06:25
Ja det var den jeg tænkte på.
Til top
Lydkilde Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-September-2020
Sted: Kælder Biffen
Status: Offline
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lydkilde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2020 kl. 23:06
Jeg er også i markedet for en 4K afspiller.

Vakler mellem 
Sony UBP-X800M2 fra Hi-fi-klubben 2995,-
Eller en
Panasonic DP-UB820 (da jeg så den anbefalet her) - CDON dumper den til 3190,- ca. en gang om måneden. 

Så hvis ellers CDON kan tage sig sammen bliver det nok en Panasonic
Denon AVC-X6700H - Optoma UHZ65 - Dali 7.2.4
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu