recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lydstyrke reguleres automatisk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lydstyrke reguleres automatisk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lydstyrke reguleres automatisk
    Sendt: 15-September-2020 kl. 07:58
Philips 55PUS8804

Mit tv er pludseligt begyndt at opføre sig anderledes.
Når jeg tænder det, vil jeg muligvis skrue lidt op eller ned for volume.
Uanset om jeg skruer en smule op eller ned, justerer fjernsynet et godt stykke ned for volume.
Jeg kan sagtens derefter hæve volume, dette fænomen undrer mig bare.

Jeg synes selv jeg har kigget alle steder i indstillingerne - jeg ser kun ét menupunkt der omhandler lyden (Lyd - Avanceret - Automatisk lydstyrke).

Kan nogen hjælpe?
Steen
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2020 kl. 09:04
Muligvis defekte knapper på din remote ?
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2020 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Muligvis defekte knapper på din remote ?


Det vil jeg da ikke udelukke, lyder bare underligt (rimeligt nyt tv)
Steen
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2020 kl. 11:27
Nu skriver du at tv er rimeligt nyt,

Er der mon mulighed for at betjene det med en app    bare for at se om det virker fint den vj
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2020 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Muligvis defekte knapper på din remote ?

Næppe. Fejlen ligger nærmere i, at der står Philips på TV'et. De har i årevis haft udfordringer med ustabil software.
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2020 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Muligvis defekte knapper på din remote ?


Næppe. Fejlen ligger nærmere i, at der står Philips på TV'et. De har i årevis haft udfordringer med ustabil software.


Uha, jeg opgav et Sony TV pga tvivlsom software og håbløs support.
Jeg gik i den naive tro at Philips var bedre
Steen
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2020 kl. 21:27
Philips' software er det værste omgang hø jeg har set i mange mange år. - som med Flippo, så har de en totalt ustabil og elendig platform i deres egen. bruger de android TV platformen, er det lidt anderledes, da de jo reelt ikke skal lave noget selv, men hvis det ikke er et android TV, så er det deres egen, og den stinker. Jeg må jævnligt genstarte mit tv (indrømmet, det har rundet 5 år) fordi softwaren ganske enkelt hænger og alt dør.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu