|
Disney+ har dræbt mit tv |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 960 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1325 |
Funktioner
Tak(0)
|
Toomz.
Lad være med at blive véd med at tænde for et TV, som nødslukker. Der er en fejl på apparatet, og bliver man ved med at tænde, ødelægger man mere, end hvad det allerede fejler.
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1325 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ironien gik da helt tabt hos dig...
|
|
toomz0
Junior bruger Oprettet: 21-November-2014 Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mega surt show, tvet 3 år så ingen reklamation. Slf. er det overhovedet ikke Disney+ skyld 🙂 Fandt dette på Sony community: Third: staff from authorised service called and asked me if I am watching through internet and 4k too much. Are You kidding me. Why am I buying smart 4k tv if I am not able to watch through internet and 4k. I paid 3000 Eur for 2 years barely used 65 inch xe9005 and now they are telling me main board is grilled because I am watching movies through internet and 4k. I was going to laugh if this issue didn`t cost me 300 eur to be repaired. What a shame. really disappointed. Ret skræmmende, det er nøjagtigt hvad der sket i mit tilfælde. |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6048 |
Funktioner
Tak(0)
|
Surt show, men kan ikke lige se hvad D+ har med det at gøre. Det er jo rent tilfælde at det skete, mens den app kørte.
Hvor gammel er TV'et og er der stadig reklamationsret eller ekstra garanti fra forhandler? Hvis ikke, så håber jeg du har elektronikforsikring :) Redigeret af Nagash - 21-September-2020 kl. 21:59 |
|
toomz0
Junior bruger Oprettet: 21-November-2014 Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
... eller er det omvendt
Jeg sad og så The Mandalorian i 4K på mit Sony KD-65EX9005 tv via Disney+, da tvet pludselig slukkede og LED under tvet begyndte at blinke rød 4 gang. Har haft kontakt til Sony support og genstartet 20 gange, fabriks nulstillet osv. Jeg er maks. kommet i gang med opsætningen af tvet, valg af sporg osv, inden tvet slukker og blink rød 4 gange igen. Jeg har fundet service manualen på nettet, og fulgt fejlfindingen herfra. Jeg har målt på en pin på bundkortet hvor der iflg. service manualen skal være over 1.78V, min måling viser 1.77V. Hvilket betyder bundkortet skal skiftes. Er fejlmargin virkelig så lille på et bundkort +/- 0.01V ? Håber nogen kan hjælpe, det ville virkelig pine mig at smide tvet til skrot
Redigeret af toomz0 - 21-September-2020 kl. 21:27 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |