recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - youSee bland-selv streamingtjenester uden boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

youSee bland-selv streamingtjenester uden boks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: youSee bland-selv streamingtjenester uden boks
    Sendt: 24-September-2020 kl. 17:18
 Alle øvrige spørgsmål kan besvares her. https://forum.yousee.dk/search/activity/recent
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2020 kl. 17:14
Fedt - tak for svar alle sammen :)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2020 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af mortenstryhn mortenstryhn skrev:


At Netflix også kan køre udenom boksen er godt nyt, så måske jeg snupper den også i bland-selv-universet


 Det er Netflix´s egen App der ligger på boxen, men hvorfor det ikke er de øverige tjenesters egen App´s der er på vides ikke.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2020 kl. 15:28
Ja, det her skaber vist en del forvirring.... Wink

Jeg har Yousee Bland Selv uden boksen (det kan nok stadig forhandles.....)

  • Netflix er ikke "indarbejdet" i Yousees "pakke", og skal derfor køres via Netflix egen app.
  • Viaplay og TV2-play er delvist indarbejdet i "pakken", men man får også adgang via Viaplay/TV2-Playapp.
  • C-more og HBO-Nordic (m.fl.) er indarbejdet (fuldt?) i "pakken", og man får ikke adgang via C-More/HBOapp
Jeg er i øvrigt godt tilfreds med Yousees egen app (Android-TV), hvor jeg kan søge fra hovedmenuen på film- eller serietitel - og får svar, hvis de f.eks. er tilgængelige på Netflix eller Yousee....
miri
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2020 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af mortenstryhn mortenstryhn skrev:

tak for svar - har dog Viaplay via youSee bland-selv i dag og den kører vi kun via Viaplay-app'en, så den kører også udenom boksen/app'en i hvert fald. Har læst på yousee.dk at TV2-play får man fuldt udbytte af ved at bruge bruge TV2's app.

At Netflix også kan køre udenom boksen er godt nyt, så måske jeg snupper den også i bland-selv-universet.

Holder mig fra youTV sålænge kvaliteten er dårligere end DVB-C og det var bevidst at jeg holdt den udenfor mit spørgsmål...

Hvis det er TV med TV-boks (fiber, coax eller kobber), så modtager du ganske rigtigt logins til flere af tjenesterne og kan bruge dem udenom også - jeg har da i hvert fald fået både til Netflix, Viaplay og TV2 Play. Og de virker i sagens natur i respektive apps. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2020 kl. 15:19
tak for svar - har dog Viaplay via youSee bland-selv i dag og den kører vi kun via Viaplay-app'en, så den kører også udenom boksen/app'en i hvert fald. Har læst på yousee.dk at TV2-play får man fuldt udbytte af ved at bruge bruge TV2's app.

At Netflix også kan køre udenom boksen er godt nyt, så måske jeg snupper den også i bland-selv-universet.

Holder mig fra youTV sålænge kvaliteten er dårligere end DVB-C og det var bevidst at jeg holdt den udenfor mit spørgsmål...
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2020 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af mortenstryhn mortenstryhn skrev:

Jeg har lidt mistet overblikket over hvilke streamingtjenester hos youSee som kræver at man bruger deres boks eller app til at se, og hvilke man kan se direkte hos leverandøren. youSee lovpriser deres boks så meget at det er svært at få overblikket på deres side. Har et Apple TV, som vi ser alle streamingtjenester igennem nu og det vil jeg gerne fortsætte med (youSee-appen er ret ringe IMO).

Viaplay og TV2 Play kan vist ses via deres egne apps
C More og HBO er vist kun via youSee boks/app
Netflix er jeg i tvivl om...

Er der nogle som har dette overblik?

På forhånd tak for hjælpen :)

Streaming tjenester via You See, så kræver det deres Humax 4000 boks eller deres App´s, den eneste tjeneste de tilbyder som ikke kræver det er Netflix. You TV er en ny tjeneste fra NUUDAY.



Redigeret af Radiomanden - 23-September-2020 kl. 15:05
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2020 kl. 14:57
Har jeg læst rigtigt, så får man ikke med YouTV, jeg formoder det er denne tjeneste du kigger på, selvstændige logins. 

Så det er via YouTV-app only. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2020 kl. 13:42
Viaplay, er rigtig nok deres egen app, heldigvis. Netflix bruger også egen app, endnu mere heldigvis, da yousee appen ikke har 4K. De andre ved jeg ikke.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2020 kl. 13:38
Jeg har lidt mistet overblikket over hvilke streamingtjenester hos youSee som kræver at man bruger deres boks eller app til at se, og hvilke man kan se direkte hos leverandøren. youSee lovpriser deres boks så meget at det er svært at få overblikket på deres side. Har et Apple TV, som vi ser alle streamingtjenester igennem nu og det vil jeg gerne fortsætte med (youSee-appen er ret ringe IMO).

Viaplay og TV2 Play kan vist ses via deres egne apps
C More og HBO er vist kun via youSee boks/app
Netflix er jeg i tvivl om...

Er der nogle som har dette overblik?

På forhånd tak for hjælpen :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu