recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Netgear Wifi range extender
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Netgear Wifi range extender

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Netgear Wifi range extender
    Sendt: 23-September-2020 kl. 19:30
Jeg har en Wifi range extender jeg ikke får brugt efter vi er flyttet. Aner ikke hvad den skal koste, men kom med et bud.

Jeg gider ærlig talt ikke sende, men hvis det er, så lægges der 100 oven i bud for porto, indpakning og overvindelse af min dovenskab.

Modelnummer: WN3000RP

Befinder sig i Kbh S


Redigeret af MaXer - 23-September-2020 kl. 19:48
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2020 kl. 19:20
Ingen der kan bruge sådan en? Bud kunne jo starte ved en flaske Pepsi Max
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2020 kl. 19:39
Hej
Du bliver nødt til at oplyse flere cifre på modellen idet dine oplysninger giver adgang til flere forskellige modeller.
De kan købes afhentet fra 209 kr afhentet og skal du så have et et tillæg på kr 100 kr fordi du bor for langt væk og købet er udenfor reklamationsret, så er et bud på en flaske Pepsi realistisk. 
Er der endnu reklamationsret på din vare?


Redigeret af bentpetersson - 30-September-2020 kl. 19:40
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2020 kl. 22:14
Det ligner det er den her

Jeg ved udmærket godt den ikke kan indbringe meget, det er også derfor jeg ikke gider sende. Gider ikke besværet, samt risiko hvis den skulle blive væk eller skadet.

Jeg kunne også have skrevet "kun afhentning", men tænker at hvis nogen virkelig vil have den sendt, så skal det da ikke hedde sig.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2020 kl. 16:45
WN3000RP fungerer rigtig fint. Jeg har to i forvejen, og hvis jeg boede i nærheden af dig, ville jeg kigge forbi, idet jeg måske kunne bruge en tredje af og til 

Redigeret af bentpetersson - 01-Oktober-2020 kl. 16:52
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu