recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode råd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gode råd

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2020 kl. 18:31
 Det tilsluttes i Data udtaget. Der er ikke de lave frekvenser i den anden tilslutning.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2020 kl. 19:34
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Det tilsluttes i Data udtaget. Der er ikke de lave frekvenser i den anden tilslutning.

TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2020 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Det tilsluttes i Data udtaget. Der er ikke de lave frekvenser i den anden tilslutning.
Du ved ingenting!
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2020 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Det tilsluttes i Data udtaget. Der er ikke de lave frekvenser i den anden tilslutning.

Hvilken internet hastighed har du med den løsning? 
For umiddelbart vil jeg give Radiomanden ret i der mangler det nederste af båndet til internet, derfor har man tidligere brugt "rygsækken" til at samle FM og TV båndet. Wink
Mvh. JørgenT
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2020 kl. 20:57
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Det tilsluttes i Data udtaget. Der er ikke de lave frekvenser i den anden tilslutning.

Hvilken internet hastighed har du med den løsning? 
For umiddelbart vil jeg give Radiomanden ret i der mangler det nederste af båndet til internet, derfor har man tidligere brugt "rygsækken" til at samle FM og TV båndet. Wink

Jeg har en 150/30 - eller lidt mere, som det jo er med YouSee. Routeren er "Rumskibet", og jeg kører trådløst. INGEN udfald på internettet.

"Rygsækken" er noget lort. Da jeg havde Kabel-TV, så dæmpede den TV-signalet, og der var teknikere på besøg - nærmest på skift... De prøvede lidt forskelligt, som ikke duede. Så fandt jeg på at prøve med at tage internettet som du ser på billedet, UDEN skramlet på, og TV-signalet inde fra vægdåsen i soveværelset. Så var det slut med teknikerbesøg! Når jeg ikke har Kabel-TV mere, så skyldes det at jeg kun sjældent ser TV. Det bliver stort set kun til en TV-Avis dagligt, og en film på DR1, nu og da.

Og med "rygsækken" på, så faldt internettet også af af og til. Teknikeren skiftede endda også "rygsækken" uden resultat.

For sjovs skyld og narrestreger, målte jeg ligenu, og den viser som sædvanligt lidt mere: Ned: 164,1 mbps - op: 34,6 mbps.


Redigeret af mnielsen - 27-September-2020 kl. 21:02
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu