recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Chromecast Google TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Chromecast Google TV

 Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2020 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af Laminat Laminat skrev:

Nu til et mærkelig problem min Dplay app er holdt med at virke......
Dplay er meget ustabil - det er formentlig hos Dplay problemet ligger. Jeg har flere gange måtte vente på at app'en kom op at køre. Der ligger i øvrigt 2 forskellige Dplay apps til Android TV i Google Play (eller det har der gjort.....?)
miri
Til top
TobiLau Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-November-2020
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiLau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2020 kl. 21:27
Jeg har lige et sidste spørgsmål inden jeg bestiller - bliver varen ikke tager i tolvet, så man skal betale ekstra, hvis ja hvor meget skal man betale i tolv?

Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2020 kl. 21:41
Oprindeligt skrevet af TobiLau TobiLau skrev:

Jeg har lige et sidste spørgsmål inden jeg bestiller - bliver varen ikke tager i tolvet, så man skal betale ekstra, hvis ja hvor meget skal man betale i tolv?

Ingen ting inden for EU
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 12:24
hvordan fungerer mailbox.de og hvordan er fragtpriserne?
Der er noget automatic dispatch til 7€, men ift. Google TV har jeg fundet den til 58€ i Tyskland, hvor de ikke sender til DK så overvejer mailbox.de.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

hvordan fungerer mailbox.de og hvordan er fragtpriserne?
Der er noget automatic dispatch til 7€, men ift. Google TV har jeg fundet den til 58€ i Tyskland, hvor de ikke sender til DK så overvejer mailbox.de.
Er der ikke denne (med How It Works In 4 Steps) du mener:

Har ikke prøvet, så kan ikke svare på andet.  LOL
Mvh. JørgenT
Til top
agrauballe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agrauballe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 13:28
Jeg gav 16,16€ med GLS fra Mailboxde.com 
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 13:31
Okay tak og hvad med automatic dispatch brugte du også det? 
Til top
agrauballe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agrauballe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 13:46
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Okay tak og hvad med automatic dispatch brugte du også det? 
Nej ventede bare på en mail fra dem om at pakken var ankommet, forberedte herefter forsendelsen og indbetalte det beløb der skulle til. 
Til top
Tbent Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Oktober-2008
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tbent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 15:58
Må sige at jeg er lettere imponeret over Fnac.com, jeg bestilte en Google Tv tirsdag ved 20. tiden og kl. 02:30 var forsendelsen oprettet i Postnord appen og i dag fredag blev den leveret på kun 3 dage fra Frankrig, det er sgu i orden, den endte på ca. kr. 600,- inkl. fragt.
Det var lige at bestille i en dansk webshop.
Sony 55XE9005
Nvidia Shield pro,
Google Tv, Marantz SR5013
Sony BDP-S550
Dali Fazon F5, Dali Motif, Beolab 4000, BK XLS300
Sonos Play5, Connect, Move
Server Asrock J4205 med Ubuntu
Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2020 kl. 13:09
Den ene skulle gerne være den gamle version og den anden en nyere version 
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2021 kl. 15:41
Blot til info hvis nogen vil have Google Chromecast så er det på tilbud på hos Saturn til 58,2 euro, rabat kommer først ved checkout.
Der er generelt rabat på en del ting.

Derudover kan man tilmelde sig på deres newsletter og få 10 euro i rabat.

Har lige købt 2 STK og med fragt vi mailboxde.com ender de på 465 kr STK.


Redigeret af Jonas_R - 08-Februar-2021 kl. 15:42
Til top
agrauballe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agrauballe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2021 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af Jonas_R Jonas_R skrev:

Blot til info hvis nogen vil have Google Chromecast så er det på tilbud på hos Saturn til 58,2 euro, rabat kommer først ved checkout.
Der er generelt rabat på en del ting.

Derudover kan man tilmelde sig på deres newsletter og få 10 euro i rabat.

Har lige købt 2 STK og med fragt vi mailboxde.com ender de på 465 kr STK.

Tak for tricket, en rigtig god pris 👍
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu