recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Playstation 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af Playstation 5

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
oniskaa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2014
Sted: DK
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oniskaa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2021 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Er der snart nye forsyninger på vej?

Bliver ikke en hyldevare i hele 2021. Så skal du forudbestille når de åbner op
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2021 kl. 08:46
Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Er der snart nye forsyninger på vej?

Der kom nye forsyninger til Danmark i sidste uge, men de blev lynhurtigt udsolgt: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1612249606

Vi får nok lov til at vente et stykke tid endnu på næste sending til Danmark.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2021 kl. 10:04
Jeg fik bestilt en i torsdag til min søn, som kommer i morgen, så han er lidt oppe og kører.

Elgiganten havde i sidste uge lodtrækning om deres PS5, der kom på lager. Så min søn deltog, hans kone og jeg deltog så også. Jeg var så heldig at vinde lodtrækningen og fik 95.800 kr i rabat. :-)
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2021 kl. 10:41
Godt du ikke skulle betale fuld pris, Per  LOL
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2021 kl. 10:42
Jo men godt 95 tusind i rabat er vel uhørt LOL
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2021 kl. 12:35
Tjae. Vi sad to personer klar på Power.dk på sekundet, men fik en lang næse og heller ingen gevinst i elgigantens lotteri. Øv!


Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2021 kl. 14:10
Jeg var også en af de heldige. Den skulle vist være på vej og kommer i næste uge :)
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2021 kl. 23:26
jeg har lige modtaget min i dag fra Elgiganten. Bar klar over den var stor, men blev alligevel overrasket.

Håber virkelig der kommer flere meget snart, så dem på dba og Face, kan brænde inde med deres køb.
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 07:34
Hele den fremgangsmåde de sælger dem på med først til mølle er af helved til for at sige det lige ud.

De burde gøre ligesom alle teleselskaber når der udgives nye mobiler.

LAV EN VENTELISTE! så får du den når det bliver din tur! Hvor svært kan det være.

Og så er jeg helt enig med vclarke. De burde havde tilbudt dem til deres plus medlemmer først. Det gør de med spil så hvorfor ikke også konsollerne. Så kommer de da ud til dem der virkelig gerne vil bruge deres system. 
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 07:42
Jeg er lidt i samme båd, har bestilt en Xbox Series One hos cdon, men aner ikke hvornår den dukker op. Tænkte der var større held med xbox end ps5.
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 13:15
Det er ikke så smart de har valgt den i hvid. Tror den bliver ret hurtigt nikotin gul.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 13:42
min kom fra Elgiganten idag, så min søn har travlt med at komme forbi.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu